سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس در دیدار رفت با الهلال عربستان خوب نبود و امیدوارم در بازی برگشت وضعیت سرخپوشان بهتر شود.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ارزیابی‌اش از بازی برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: امیدوارم در بازی برگشت تدابیر بهتری اندیشیده شود و پرسپولیس بتواند با ارائه بازی بهتر، نتیجه بگیرد. بازیکنان باید در بازی برگشت تمرکز داشته باشند و با دست پر از زمین خارج شوند.

وی درباره دیدار رفت که با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد، تاکید کرد: نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. پرسپولیس در آن مسابقه شرایط خوبی نداشت و داور هم به ما کمک کرد که نتیجه بگیریم. امیدارم پرسپولیس در بازی برگشت هم دست پر از عربستان برگردد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص نقاط ضعف پرسپولیس، یادآور شد: خود برانکو به مشکلات تیم واقف است و نیازی نیست من چیزی بگویم. همانطور که گفتم لازمه نتیجه گرفتن پرسپولیس در بازی برگشت، داشتن تمرکز است.

درخشان همچنین در خصوص رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و محکومیت وی و تبرئه نعیم سعداوی، گفت: تا جایی که من می‌دانم هم من جریمه شدم هم سعداوی. جالب است؛ یکی دیگر به تلفن ما زنگ می‌زند و صحبت می‌کند، من جریمه می‌شوم. نیازی به صحبت کردن من نیست. اگر مرا محکوم کرده‌اند، حتما دلیل داشته‌اند!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )