ستاره ۳۶ ساله بارسلونا که برای سه فصل آینده در قطر خواهد بود، حضور در دوحه را برای آینده‌اش سودمند می‌پندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ژاوی هرناندز، قدیمی‌ترین و پر افتخارترین بازیکن بارسلونا پس از ۲۴ سال این باشگاه را در روزهای آینده ترک و با یک قرارداد ۳ ساله به السد دوحه قطر خواهد پیوست.

این هافبک ۳۶ ساله که در قهرمانی اسپانیا در جام جهانی آفریقا و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (۲۰۰۸ و ۲۰۱۲) نقش چشمگیری داشت، حضور در قطر را برای آینده‌اش سودمند می‌داند؛ او در این خصوص گفت: در دوحه امکانات فراوانی برای من مهیا است تا با یک فوتبال بسیار پرانگیزه، جوان و پرامکانات مواجه شوم! هیچ جای دیگر نمی‌توانستم با این شرایط مطلوب مواجه شوم.

او درباره خداحافظی با بارسلونا گفت: زندگی حرفه‌ایم از این بهتر نمی‌شود. تصمیم بسیار سختی بود. اما قطر برای من ایده‌آل است. در آینده دوست دارم دوباره با بارسا برگردم.

آخرین بازی ژاوی در لیگ برتر فوتبال اسپانیا فردا، شنبه دوم اردیبهشت در برابر دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود. او فرداشب برای هشتمین بار جام پیروزی در لالیگا را بالای سر خواهد برد.

بارسلونا در نیمه ماه جاری در نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برلین در مقابل یوونتوس قرار خواهد گرفت.

ایوان کورتیا، مدیر برنامه‌های ژاوی گفت که این بازیکن در جام جهانی قطر سفیر کشور این کشور عربی در برگزاری جام خواهد بود.

ژاوی هرناندز در ۱۳۳ بازی برای تیم ملی اسپانیا شرکت کرده است و دارای رکورد بیشترین بازی‌های ملی برای یک هافبک است (رکورددار بازی‌های ملی در جهان، محمد الدعیع با ۱۸۱ بازی است).

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.