سومین تمرین تاکتیکی تیم ملی فوتبال کشورمان در دور جدید تمرینات این تیم امروز (جمعه) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان که برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات آماده می‌شود، امروز (جمعه) سومین تمرین تاکتیکی خود را از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید دستگردی تهران آغاز کرد. 

* پیش از آغاز تمرین کی‌روش به همراه دستیارانش در زمین حاضر شده و برای طراحی تمرینات موانع را روی زمین قرار داده بودند.

* دکتر دیه‌گو، مربی بدنساز آرژانتینی تیم ملی که از امروز دوباره به تمرینات اضافه شده است، وظیفه طراحی تمرینات را برعهده داشت و در این بین کی‌روش نیز توصیه‌های لازم را به او انجام می‌داد.

* پیش از آغاز رسمی تمرین بازیکنان در زمین حاضر شدند و در گروه‌های سه نفره به صورت جداگانه هر کدام به نوعی کار با توپ را انجام می‌دادند.

* کی‌روش که پس از طراحی تمرینات و چیده شدن مانع‌ها به رختکن رفته بود آخرین نفری بود که در زمین حاضر شد. او به همراه افشین پیروانی و مهرداد خانبان بسیار خندان وارد زمین شد و با مدیر ورزشی تیم ملی و آنالیزورش شوخی می‌کرد.

* بازیکنان در آغاز تمرین دور هم جمع شدند که دیه‌گو نحوه انجام تمرینات و گرم کردن را به آنها توضیح داد. شاگردان کی‌روش پس از دویدن به صورت سه نفره پاسکاری کردند و بین این تمرین مربی بدنساز تیم ملی به آنها تمرین شنا می‌داد تا بدن‌های بازیکنان را به خوبی آماده تمرین‌های تاکتیکی کند.

* چهار دروازه‌بان تیم ملی از آغاز کار از جمع بازیکنان جدا شدند که کار گرم کردن تا کار تاکتیکی آنها زیر نظر دن گاسپار انجام شود. مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی نیز امروز بیشتر با دروازه‌بان‌ها بازی با پا را تمرین کرد تا دروازه‌بان‌ها بتوانند روی زمین نیز به خوبی پاسکاری کرده و حفظ توپ کنند.

* بختیار رحمانی که پس از مصدومیت طولانی مدت به اردوی تیم ملی اضافه شده و اکنون تست‌های آمادگی جسمانی را پشت سر می‌گذارد به همراه امیرحسین صادقی، مدافع مصدوم تیم ملی پشت دروازه با دکتر شهاب به صورت اختصاصی کار کردند که صادقی پس از چند دقیقه روی نیمکت نشست تا رحمانی به تنهایی تمرینات را انجام دهد.

* بازیکنان پس از گرم کردن و انجام تمرینات تاکتیکی به سه گروه سبز، قرمز و زرد تقسیم شدند و با اضافه شدن دروازه‌بان‌ها فوتبال درون تیمی انجام شد. این تمرین تکرار تمرین‌های چهارشنبه و پنجشنبه بود که دو تیم در زمین حضور داشتند و یک تیم هم روی خط فرضی قرار گرفته بود و اجازه بیرون رفتن توپ را نمی‌داد.

* هنگام انجام فوتبال درون تیمی دو دروازه‌بانی که در زمین حضور نداشتند با گاسپار سانتر از جناحین و خروج از دروازه‌ را تمرین کردند که این تمرین نیز زیاد طول نکشید و دروازه‌بان‌ها جای خود را با یکدیگر عوض می‌کردند.

* کارلوس کی‌روش در تمام مدت برگزاری تمرین در میانه میدان حضور داشت و با جدیت حرکات بازیکنان را زیر نظر گرفته بود، دستیاران او نیز کنار خط حضور داشتند و به مانند او فقط نظاره‌گر تمرین بودند.

* اردوی جدید تیم ملی فوتبال برای خبرنگاران و عکاسان شکل خاص و جدیدی گرفته و با نظمی که در ورزشگاه دستگردی وجود دارد، تمرینات بدون حاشیه و به راحتی توسط خبرنگاران و عکاسان پوشش داده می‌شود. این موضوع باعث شده رسانه‌ها و اعضای تیم ملی هر کدام به راحتی کار خود را انجام دهند و تداخلی نیز در کارها وجود نداشته باشد.

* در بازی فوتبال درون تیمی کارلوس کی‌روش یک پنالتی برای تیم قرمز گرفت که  ضربه احسان حاج‌صفی توسط محسن فروزان مهار شد اما توپ برگشتی توسط فرزاد حاتمی وارد دروازه تیم سبز شد.

* در بخش پایانی تمرین محمد نژادمهدی به شدت از ناحیه پای راست مصدوم شد. 

* در پایان تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان دو تیم قرمز و زرد به زدن ضربات پنالتی پرداختند که تیم زرد در ضیافت پنالتی‌ها پیروز شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.