مدافع راست تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید اجازه ورودش به اردوی تیم ملی فوتبال ایران داده شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حسین ماهینی حسین ماهینی یکی از آنهایی بود که بعد از جام جهانی شوکی بزرگ به فوتبال ایران وارد کردند. او یکی از ۱۱۰ فوتبالیستی بود که با پرداخت مبالغی توانسته بودند با دور زدن قانون صاحب کارت پایان خدمت شوند اما با لو رفتن باند مخوف جاعلان ، او هم مثل خیلی از هم بازی هایش در لیگ برتر ، سالی پر از عذاب را سپری کرد و جام ملتهای آسیا را هم از دست داد. او اما حالا ۴ ماه از خدمت سربازی اش را هم گذرانده ، دوره آموزشی را پشت سر گذاشته و آماده خدمت به فوتبال کشورش است. اگرچه دعوتش به این اردو انتقادهایی را به همراه داشت اما کارلوس نشان داد به سرمایه هایش اعتقاد دارد . حسین که حالا دوباره یک ملی پوش است فضای اردو را در جمع خبرنگاران ، عالی توصیف کرد. »

او که ماه های طولانی دور از فوتبال بود و به اردو دعوت شده است ، در این باره گفت:« اولا خوشحالم که کارلوس دعوتم کرد. او مرا از قبل می شناخت و در این مدت هم مدام تمرین کردم. هر روز با ملوان بودم و تمرینات فشرده ای در تیم فیروز کریمی داشتم. از کروش ممنونم که دعوتم کرده است.»

اما چطور شد که حسین و چند سرباز دیگر در این اردو به تیم ملی پیوستند؟ او در این باره می گوید:«با مساعدت سردار باران‌چشمه و کمالی بازیکنانی که چهار ماه به خدمت سربازی اعزام شدند، می‌توانند بازی کنند. اجازه ورود من به تیم ملی داده شده است که هم اکنون اینجا هستم. امیدوارم که بتوانم برای تیم مفید باشم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.