مدافع راست تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید از دعوت دوباره‌اش به تیم ملی خوشحال است.

به گزارش ایسنا، رامین رضاییان در نشست خبری پیش از تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه دستگردی بیان کرد: انگیزه زیادی برای حضور در تیم ملی با توجه به دعوت دوباره‌ام به اردو دارم. تمرینات پرفشار و خوبی را داریم و کار را دنبال می‌کنیم. باید همه بازی‌ها را جدی بگیریم تا راحت به جام‌جهانی صعود کنیم و یکی از تیم‌های خوب جام جهانی باشیم.

وی درباره انتقادهای وارده از زمان اولین دعوتش به اردوی تیم ملی گفت: مسلما زمانی که از اردوی آفریقا دعوت شدم سعی کردم تلاش کنم و به انتقادها توجه نکردم و پاسخی ندادم. الان هم همه بازیکنان خیلی خوب تلاش می‌کنیم و همه می‌دانیم که رقابت زیادی وجود دارد.

مدافع راست تیم ملی درباره ماندن یا رفتنش از تیم راه‌آهن در فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران نیز خاطرنشان کرد: طبق قراردادی که با راه‌آهن داشتم، می‌توانستم نیم‌فصل به خاطر عدم پرداخت پول از این باشگاه جدا شوم ولی به دلیل این که در راه آهن رشد کرده بودم و این تیم یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران است، دوست داشتم در لیگ برتر بماند. بنابراین در این تیم ماندم. سال بعد در راه‌آهن نمی‌مانم و امیدوارم که انتخاب خوبی برای تیم جدیدم داشته باشم و سعی می‌کنم به تیمی بروم که به آینده فوتبالم کمک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.