مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد زمانی که به دعوت او از سوی کی‌روش انتقاد می‌شده به این انتقادها توجهی نکرده است تا وارد حاشیه نشود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پیش از آغاز تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال کشورمان در کنفرانس خبری گفت: از اینکه دوباره به تیم ملی دعوت شدم خوشحالم و انگیزه زیادی دارم. خوشحالم که توانستم با انگیزه بیشتر نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم و اکنون سه روز است که در تمرینات تیم ملی به سر می‌برم.

وی افزود: امیدوارم این تمرینات شروع خوبی برای ما باشد و با توجه به راه سختی که داریم بتوانیم همه حریفان را جدی گرفته و راحت به جام جهانی صعود کنیم. نباید هیچ حریفی را دست‌کم بگیریم و فکر کنیم همه رقبا برای ما صف بسته‌اند.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به اینکه پیش از این به دعوت او به تیم ملی انتقاد می‌شده و با توجه به درخششی که در راه‌آهن داشته به نظر می‌رسد پاسخ این انتقادها را داده است، خاطرنشان کرد: از اردوی آفریقای جنوبی که به تیم می دعوت شده‌ام تلاش زیادی کردم. انتقادهایی که هم صورت گرفت باعث شد انگیزه من بیشتر شود. سعی کردم به این انتقادها پاسخی ندهم تا مبادا وارد حاشیه شوم. به جای این کار تمرین و تلاشم را بیشتر کردم و اکنون دوباره در اردوی تیم ملی حضور دارم. همه بازیکنانی که به اردو دعوت شده‌اند رقیبی جدی محسوب می‌شوند. همه باید تلاش کنیم تا به تیم ملی خدمت شود. هر کسی هم که در لیست نهایی باشد چه من و چه دیگران و هر کسی که در لیست نهایی نبود باید برای تیم ملی آرزوی موفقیت کند.

رضاییان درباره شرایطش در راه‌آهن برای فصل آینده گفت: من در نیم‌فصل اول هم می‌توانستم از راه‌آهن جدا شوم، چون هیچ پولی نگرفته بودم و فقط پنج شش درصد دریافتی داشتم اما با این حال چون از راه‌آهن به تیم ملی رسیده بودم و این تیم از باشگاه‌های ریشه‌دار است تصمیم گرفتم بمانم تا راه‌آهن در لیگ برتر حفظ شود. اکنون نیز قراردادی با باشگاه راه‌آهن ندارم و فصل آینده در این تیم نخواهم ماند. امیدوارم انتخاب خوبی داشته باشم تا آینده خوبی برای من شکل بگیرد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.