مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم تمام بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند در لیست نهایی این تیم حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وریا غفوری در کنفرانس خبری پیش از تمرین امروز (جمعه) تیم ملی گفت: سه روز است که در اردو هستیم و شرایط آمادگی بسیار خوبی هم داریم. شرایط تمرینی ما به گونه‌ای بوده که فشار زیادی را تحمل نمی‌کنیم، چون هیچکدام از بازیکنان مشکل بدنی ندارند. امیدوارم در کمپ تهران اردوی خوبی داشته باشیم تا برای مسابقات مقدماتی جام جهانی به خوبی آماده شویم.

وی درباره اینکه در پست دفاع راست تیم ملی رقبای زیادی دارد و با توجه به این موضوع فکر می‌کند در لیست نهایی کی‌روش حضور داشته باشد یا نه، گفت: اکنون مسئله‌ای که وجود دارد این است که نفرات دعوت شده به اردو بسیار زیاد هستند و کی‌روش ۵۲ نفر را به تیم ملی دعوت کرده است. نه فقط در پست دفاع راست بلکه در همه پست‌ها تعداد بازیکنان زیاد است و باید دید در اردوهای بعدی که ۲۴، ۲۵ بازیکن در فهرست نهایی حضور دارند، چه کسانی دعوت می‌شوند.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: مطمئناً هرکسی که بهتر باشد و بیشتر تلاش کند در اردوی تیم ملی باقی خواهد ماند و من امیدوارم همه بازیکنان خوب باشند  تا همه ما در فهرست نهایی این تیم باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.