مدافع ملی‌پوش تیم ملوان می‌گوید که مشکل سربازی‌اش حل شده و به همین دلیل کی‌روش او را به تیم ملی دعوت کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین ماهینی پیش از آغاز تمرین امروز (جمعه) تیم ملی در کنفرانس خبری اظهار داشت: سه روز است که اردوهای تیم ملی آغاز شده. خوشبختانه تمام بازیکنان بعد از پایان لیگ آمادگی خوبی دارند و در شرایط آرمانی به سر می‌برند. همه آنهایی که به تیم ملی دعوت شده‌اند ستاره‌های تیم خودشان بوده‌اند. ما در اینجا جمع شده‌ایم و در این سه روز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی درباره اینکه به دلیل مشکلات سربازی مدت‌ها از شرایط بازی به دور بوده و اکنون چه شرایطی دارد که به تیم ملی دعوت شده است، گفت: من در نیم‌فصل اول برای پرسپولیس بازی کردم اما پس از آن به دلیل مشکلاتی که همه می‌دادند اجازه نداشتم، بازی کنم. در ادامه برای خدمت سربازی به ملوان رفتم و در این تیم زیر نظر فیروز کریمی کارم آغاز شد. در مدتی که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بود و بازی‌های لیگ تعطیل شده بود بازی‌های دوستانه زیادی داشتیم و من در هفت الی هشت بازی به میدان رفتم. پس از آن هم همیشه تمرین کردم و حتی برخی روزها دو سه بار تمرین می‌کردم تا شرایط آرمانی‌ام را حفظ کنم.

این بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه شرایط بدنی خوبی دارد، تصریح کرد: کی‌روش با توجه به شناخت قبلی‌اش مرا به اردوی تیم ملی فراخوانده است. 

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه مشکل خدمت سربازی‌اش به کجا رسید و آیا اکنون مشکلی برای همراهی تیم ملی دارد یا نه، خاطرنشان کرد: با مساعدتی که سردار باران‌چشمه و کمالی انجام دادند و در مصاحبه‌های‌شان نیز اعلام شده بازیکنانی که از اعزام‌شان به خدمت سربازی چهار ماه گذشته باشد، می‌توانند در لیگ فصل آینده و تیم ملی بازی کنند. اکنون هم که من اینجا هستم و به اردوی تیم ملی دعوت شده‌ام حتماً اجازه همراهی تیم ملی را دارم و مشکلی برای حضور در تمرینات این تیم ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.