مدافع تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه به خاطر شناخت قبلی سرمربی به اردو دعوت شده است گفت: با اینکه در مسابقات حضور نداشتم اما از آمادگی بالایی برخوردارم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ماهینی که قبل از تمرین عصر امروز جمعه تیم ملی فوتبال ایران با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: چند روزی است اردوی آماده سازی را شروع کردیم. به خاطر اینکه لیگ تازه تمام شده بازیکنان با آمادگی کامل به اردو آمده‌اند.

این بازیکنان تیم فوتبال ملوان که پیش از این نیز بارها به اردوی تیم ملی دعوت شده است خاطرنشان کرد: در روزهای پشت سرگذاشته از اردو تمرینات خوبی را زیر نظر کی روش داشتیم و برای بازی های مقدماتی جام جهانی آماده می شویم. 

حسین ماهینی در مورد آخرین وضعیت خدمت سربازی و پایان خدمتش گفت: من نیم فصل اول را برای پرسپولیس بازی کردم اما نیم فصل دوم اجازه بازی نداشتم . به همین خاطر رفتم ملوان و هر روز تمرین می کردم و بازیهای دوستانه زیادی را هم انجام دادم و همه را بازی کردم.

این بازیکن ملی پوش خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بازی نمی کردم اما آمادگی بدنی ام خوب بود و آقای کی روش هم به خاطر شناخت قبلی که از من داشت مرا به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر مشکل پایان خدمت شما برطرف شده است گفت: با مساعدتی که سردار باران چشمه و کمالی داشتند اعلام کردند بازیکنانی که چهارماه به خدمت رفته اند مشکل ما تا حدودی برطرف شده و الان هم در خدمت تیم ملی هستم. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.