گروهی از نشریات ایتالیایی از افزایش احتمال جدایی سینیشا میهایلوویچ از سامپدوریا برای جانشینی رافائل بنیتس در سن‌پائولو خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود آنکه ناپولی هنوز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده شانس دارد، احتمال برکناری رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی آبی‌پوشان سن‌پائولو بیش‌ از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد و اکنون گروهی از رسانه‌های ایتالیایی از احتمال روی کارآمدن سینیشا میهایلوویچ، سرمربی صرب سامپدوریا به جای بنیتس خبر می‌دهند.

دیروز (پنجشنبه) و امروز تعداد زیادی از رسانه‌های اسپانیایی و ایتالیایی از رافا بنیتس به عنوان گزینه احتمالی جانشینی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید یاد کرده‌اند که در صورت رخ دادن چنین اتفاقی راه پیوستن به ناپولی برای میهایلوویچ هموار خواهد شد.

هافبک پیشین اینتر در فصل جاری فراتر از حد انتظار نتیجه گرفته است و شاگردانش اکنون با ۵۴ امتیاز در رده هفتم قرار گرفته‌اند و هنوز برای کسب سهمیه لیگ اروپای فصل آینده شانس دارند.

در این میان نشریه توتواسپورت مدعی شده است که اورلیو د‌لورنتیس، مدیر باشگاه ناپولی پیشنهادی ۲.۸ میلیون یورویی برای جذب میهایلوویچ در نظر گرفته است. نشریه گاتزتادلواسپورت هم محتمل بودن خروج بنیتس را تأیید کرده و نوشته است در صورتی که میهایلوویچ راهی ناپولی شود، سه بازیکن برتر تیمش در فصل جاری، لورنزو دسیلوستری، پدرو اوبیانگ و روبرتو سوریانو را با خود به سن‌پائولو می‌برد.

در واکنش به شایعات مطرح شده، سایت باشگاه سامپدوریا بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن نوشته است که تنها دغدغه حال حاضر میهایلوویچ و شاگردانش تمرکز روی بازی‌های دو هفته پایانی سری A و تلاش برای کسب سهمیه لیگ اروپاست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.