سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: نه تراکتورسازی و نه هیچ باشگاه دیگری به من پیشنهاد نداده و تنها پیشنهادم از ذوب‌آهن است و افتخار می‌کنم که در این تیم حضور دارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی در حالی که لیگ به پایان رسیده همچنان تیم ذوب‌آهن را تمرین می‌دهد تا شاگردانش را برای حضور در فینال جام حذفی در روز ۱۱ خرداد مقابل نفت تهران آماده کند. این در حالی است که شایعه شده باشگاه تراکتورسازی به دنبال جذب او برای فصل آینده است. فارس گفت‌وگویی با این مربی موفق به شرح زیر انجام داد.

فارس: شایعه شده تراکتورسازی به شما پیشنهاد سرمربیگری داده است، آیا قراردادتان را با ذوب‌آهن تمدید کرده‌اید؟

من یک سال خوب را در ذوب‌آهن گذرانده‌ام و اگر هم قسمت باشد فصل آینده هم در خدمت این باشگاه خواهم بود. هم باشگاه و هم خود من تمایل به ادامه همکاری داریم و مشکلی از این بابت وجود ندارد. من نه از تراکتورسازی و نه از هیچ باشگاه دیگری پیشنهاد نداشته‌ام. تنها پیشنهادم از باشگاه ذوب‌آهن بوده و اگر قسمت باشد و افتخار این را داشته باشم فصل آینده هم در خدمت این تیم هستم.

فارس: فهرست مازاد یا بازیکنان مورد نیاز خود را برای فصل آینده به باشگاه ذوب‌آهن داده‌اید؟‌

هنوز هیچ کاری انجام نشده است، تمام تمرکز من بر روی فینال جام حذفی است اکنون همه حواس بازیکنان و باشگاه متوجه این مسابقه است بعد از آن فرصت برای کارهای دیگر زیاد است.

فارس: نفت و پرسپولیس مقابل تیم‌های عربستانی در تهران پیروز شدند. فکر می‌کنید در ریاض هم آنها موفق شوند؟

خدا را شکر که هر دو تیم که نماینده ایران هستند مقابل حریفان عربستانی خوب نتیجه گرفتند البته بازی برگشت مهم و سخت است. امیدوارم هر دو تیم بتوانند در عربستان هم خوب نتیجه بگیرند و به مرحله یک چهارم صعود کنند که این مسئله یک اتفاق مثبت و بی‌سابقه برای فوتبال ماست و به نفع همه اهالی فوتبال خواهد بود و تأثیرات مثبتی در این ورزش دارد.

فارس: به برانکو چه توصیه‌ای برای بازی برگشت با الهلال دارید؟

من در حدی نیستم که به مربی بزرگی مثل برانکو توصیه داشته باشم او یکی از بهترین مربیان است و قطعاً تیم حریف را خوب آنالیز کرده و می‌داند که چگونه در عربستان تیمش را به میدان بفرستد. در بازی برگشت مهم گل نخوردن است و اینکه در ضد حملات پرسپولیس خوب عمل کند. الهلال در بازی رفت تیم خطرناکی نشان داد.

فارس: به خاطره همان بازی رفت و بازی خوب الهلال برخی می‌گویند ممکن است پرسپولیس در ریاض شکست بخورد و حذف شود، نظر شما چیست؟

در ریاض مهم خوب دفاع کردن است اینکه فاصله خطوط تیم کم باشد و در عرض و عمق فضای زیادی به حریف داده نشود. آنها در بازی رفت می‌خواستند از عمق دفاع به گل برسند. قطعاً برانکو به این مسائل فنی به خوبی اشراف دارد و تلاش می‌کند از عربستان با دست پر برگردد.

فارس: عکسی هم از بازی ایران و آلمان و تقابل با میشائیل بالاک در اینستاگرامتان منتشر کردید،‌چه شد که یکباره به سراغ این عکس رفتید؟

یک آلبوم از این مسابقه دارم، عکس خوبی بود دوست داشتم آنهایی که این بازی را ندیده‌اند صحنه‌ای از این مسابقه را ببینند و برای آنهایی هم که این مسابقه خوب با آلمان را دیدند برایشان تجدید خاطره شود. در آن مسابقه علی دایی مصدوم بود و من کاپیتان تیم ملی ایران بودم. آن بازی یکی از مسابقات مهم تیم ملی کشورمان بود. مسابقه‌ای که مقابل تیم ملی آلمان با تمام ستاره‌هایش در ورزشگاه آزادی انجام شد.

فارس: چهارمین سالگرد ناصر حجازی هم باشکوه برگزار شد. نظر شما چیست؟

من درگذشت حجازی را به خانواده‌اش تسلیت می گویم و برای خودش هم از خداوند طلب آمرزش دارم. من خاطرات خوبی با حجازی داشتم، یک سال در بانک تجارت مربی من بود او شخصیتی دوست داشتنی بود که همه عاشقش بودند شخصیت مثبتی که همه دوست داشتند با او همکلام شوند درون تیم هم همه می‌خواستیم با او صحبت کنیم زیرا نظرات حجازی همه را به خودش جلب می‌کرد. افتخارم این بود که شاگرد ناصر حجازی بودم.

فارس: راز محبوبیت حجازی چیست؟

آیتم‌های زیادی است، او خوشتیپ و خوش لباس بود، چهره دوست داشتنی داشت، رک گو بود، راحت حرف دلش را می‌زد و صحبت‌هایش از روی صداقت بود نه حب و بغض، حرف دل مردم را می‌زد. رسیدن به این جایگاه کار هرکسی نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )