مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم با آمدن برانکو ایوانکوویچ منظم شده است.

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد اینکه پرسپولیس در زمین الهلال چقدر برای صعود شانس دارد، گفت: ما برد خوبی به دست آوردیم ولی نباید به این نتیجه دلخوش باشیم. الهلال در زمین خودش بسیار خطرناک است و باید باهوش فوتبال بازی کنیم.

«اگر در زمین الهلال گل بزنیم خیلی چیزها عوض می‌شود»، نورمحمدی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: قطعاً می‌توانیم در زمین الهلال گل بزنیم و فکر می‌کنم به این هدف خواهیم رسید. ما در تهران با اینکه به خاطر دربی خسته بودیم اما مقابل الهلال خوب بازی کردیم. در بازی برگشت هم می‌توانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص آمادگی مهاجمان پرسپولیس از جمله مهدی طارمی تأکید کرد: خوشبختانه بازیکنان جوان تیم ما شرایط خوبی دارند و اعتمادبه‌نفس زیادی پیدا کرده‌اند. طارمی هم در این چند ماه واقعاً در آمادگی خوبی قرار داشته و امیدوارم در بازی برگشت هم گل بزند. ما برای صعود به عربستان می‌رویم و واقعاً حیف است که نتیجه نگیریم.گل نخوردن در تهران برای پرسپولیس امتیاز بزرگی محسوب می‌شود.

نورمحمدی در خصوص وضعیتش برای فصل آینده و اینکه آیا در جمع سرخپوشان می‌ماند، گفت: فعلاً تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام و وضعیتم مشخص نیست. الان منطقی نیست در مورد فصل بعد صحبت کنم در ضمن باید دید برانکو برای فصل بعد روی کدام بازیکنان نظر دارد. فعلاً تمام تمرکز من روی بازی برگشت مقابل الهلال است، نه چیزی دیگر.

مدافع پرسپولیس در خصوص کار کردن با ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: برانکو به مسائل انضباطی اهمیت زیادی می‌دهد و پرسپولیس بعد از حضور این مربی، منظم شد. هر مربی شیوه‌های خودش را دارد و برانکو هم چون می‌دانست پرسپولیس حاشیه‌های زیادی دارد، توانست آرامش خوبی بر تیم حکم‌فرما کند و حاشیه‌ها را تا حدود زیادی از بین ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.