بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت:‌ خیلی خوشحال هستم که پنج تن از بازیکنان تیم ملوان به تیم ملی دعوت شدند و این نشان‌ دهنده روند خوب تیم ملوان در نیم فصل بود.

فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، گفت: هیچ وقت نگفتم که با ملوان نیستم. برای سال آینده هم اولین گزینه من ملوان است به شرطی که شرایط مساعد باشد، انشاءالله پای میز مذاکره می‌نشینیم اگر به توافق رسیدیم، در ملوان می‌مانم در غیر این صورت برای این تیم بزرگ آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در ادامه گفت: خیلی خوشحال هستم که پنج بازیکن از ملوان به تیم ملی دعوت شدند و این نشان‌دهنده روند خوب تیم ملوان در نیم‌فصل بود.

حاتمی در پایان گفت: از آقای محجوب تشکر ویژه‌ای می‌کنم. امیدوارم که چنین افرادی که در فوتبال ایران از سرمایه شخصی خود هزینه می‌کنند مورد حمایت مسئولین قرار گیرند تا بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای به کار خود ادامه دهند. ما قدردان زحماتشان هستیم و از آقای فیروز کریمی که نقش بسزایی در موفقیت‌های اخیر ملوان داشتند، تشکر می‌کنم. دست تک تک هواداران خوب ملوان را می‌بوسم که ما را حمایت کردند. امیدوارم لایق محبتشان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.