معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: آخرین نتایج پیگیری بازی تراکتورسازی و نفت تهران از سوی وزارت ورزش و جوانان به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اردبیل، امیررضا خادم پیش از ترک اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اتفاقات رخ داده در دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران تصریح کرد: بر اساس دستور رییس جمهور محترم این موضوع از سوی گودرزی به جد در حال پیگیری است.

وی با یادآوری این که در حال حاضر وزیر محترم در تبریز است و از زمان حضورش در تبریز تاکنون تماسی با او نداشته است، اضافه کرد: اطلاعی از آخرین جمع‌بندی‌ها ندارم ولی قطعا آخرین نتایج پیگیری‌ها از سوی دکتر گودرزی و وزارت ورزش و جوانان به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: وزیر با مدیران ذیربط استانی مذاکره کرده و رییس فدراسیون فوتبال هم در این زمینه به تبریز سفر کرده تا موضوع از نزدیک بررسی شود. با توجه به حضور و عزم جدی شخص وزیر در صورت تضییع حقی از ورزش آذربایجان این حقوق استیفا می‌شود و با خاطیان نیز برخورد خواهد شد.

خادم به عنوان عضوی از خانواده ورزش اعلام کرد: برای وزارت ورزش و جوانان تیم‌های آذربایجانی با دیگر تیم‌ها تفاوتی ندارند و احتمال هرگونه تبانی و حق کشی برای هر استانی و تیمی ممکن است وجود داشته باشد که در این زمینه نیز بررسی خواهد شد.

وی با بیان این که در بسیاری مواقع اشتباهات داوری در دیدارهای حساس رخ می‌دهد که شائبه‌هایی هم به دنبال آن ممکن است مطرح شود، تصریح کرد: درباره دیدار تراکتورسازی و نفت نیز مسایلی مطرح شده که آماده‌ایم در صورت ارایه اسناد رسمی و توجیه منطقی‌ پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.