پس از حذف رئال‌مادرید از لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی در رسیدن به قهرمانی لیگا خبرهایی مبنی بر جدایی یا اخراج کارلو آنچلوتی از سرمربیگری رئال مادرید بر سر زبان‌ها افتاده است و از جانشینان احتمالی کارلتو نیز صحبت‌هایی به میان می‌آید.

به گزارش ایسنا، کارلو آنچلوتی پس از حذف قوهای سپید از لیگ قهرمانان اروپا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اگر مدیر باشگاه تصمیم به برکناری‌اش بگیرد، قبول خواهد کرد و از این تیم خواهد رفت.

پس از این مصاحبه کارلتو، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت از بازگشت آنچلوتی به میلان به خاطر مسایل خانوادگی نوشت. به نوشته گاتزتا برونزتی، وکیل میلان در مادرید حضور یافته است تا با این مربی قرارداد امضا کند. در صورت عقد این قرارداد آنچلوتی جانشین فیلیپو اینزاگی سرمربی فعلی میلان خواهد شد.

همچنین رفتار سرد فلورنتینو پرس با آنچلوتی در مراسمی و قراردادن شروطی مبنی بر ادامه همکاری با این سرمربی نشان از جدایی و پایان همکاری دو طرف دارد. با این حال تیم مادریدی علاقمند به ادامه سرمربی‌گری وی است اما پرس در نهایت تصمیم گیرنده است. پرس به مربیان فرصت نمی‌دهد و در صورت لغزش به سرعت به دنبال جانشین می‌گردد.

به نوشته آ اس جانشینان این مربی یورگن کلوپ، رافائل بنیتس و اونای امری هستند که فلورنتینو پرس از رافائل بنیتس به عنوان جانشین آنچلوتی استقبال کرده است. بر همین اساس رافائل بنیتس در مصاحبه‌ای سرمربی‌گری در رئال مادرید را آرزوی خود عنوان کرده است و این خبری خوشحال کننده برای وی است. به نظر می‌رسد بنیتس شانس بیشتری برای کسب این جایگاه دارد.

روزنامه مارکا هم در نظرسنجی خود از علاقه طرفداران به حضور یورگن کلوپ آلمانی به عنوان جانشین آنجلوتی خبر داد. در این نظرسنجی ۴۴ درصد به کلوپ رای داده‌اند و دومین نفر با ۱۴ درصد میشل بازیکن سابق رئال‌مادرید است اما بنیتس تنها با ۸ درصد در رده پنجم قرار دارد.

بر اساس این اخبار تا هفته آینده سرمربی آتی رئال مادرید مشخص خواهد شد و هواداران رئال مادرید امیدوار هستند تا با تغییرات در راس کادر فنی تیم محبوبشان نتایج خوبی همراه با کسب جام داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.