مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی گفت: بنده در بازی با نفت تهران از نیمکت اخراج شدم و روی سکو بودم. شما که میکروفن دستتان بود چرا سکوت کردید؟

کاظم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اظهار نظرات علی کفاشیان مبنی بر اینکه مدیریت باشگاه، مدیر روابط عمومی و سایت باشگاه تراکتورسازی باید اتفاقات تبریز را مدیریت می‌کردند، عنوان کرد: از اظهارنظراتی که مطرح می‌شود تعجب می‌کنم. برخی صحبت‌های مسئولان نه تنها برای خودشان بلکه برای هیچ کسی باورپذیر نیست. نمی‌دانم با چه هدفی این اتهامات علیه ما مطرح می‌شود. شاید با مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مشکل دارند و این تقصیرات را به نوعی گردن باشگاه می‌اندازند. 

وی افزود: شما فکر می‌کنید روابط عمومی و سایت باشگاه چطور می‌توانست آن جو را در گردباد هیاهویی که به وجود آمد کنترل کند. اگر برای‌تان سوال این است که چرا نیمکت تراکتورسازی خوشحالی کرده این به خاطر آن است که آنها وقتی شنیدند قهرمان شدند به خاطر شعفی که به صورت طبیعی شکل می‌گیرد خوشحالی کردند. مگر روی نیمکت، رادیو و تلویزیون وجود دارد که بازیکنان بخواهند از اخبار باخبر شوند. شما که باید بهتر بدانید استفاده از بلندگو و رادیو روی نیمکت منع قانونی دارد. متاسفانه در آن شرایط نمایشگر ورزشگاه هم خراب بود. تمام این مشکلات وجود داشت. دوستان که بلندگو در دست داشتند و می‌دانستند بازی سپاهان با برتری ۲ بر صفر این تیم به پایان رسیده چرا این مسئله را در ورزشگاه اعلام نکردند.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: در برنامه نود دیدیم رئیس روابط عمومی سازمان لیگ بیسیم در دست داشت و از ابتدا هم در ورزشگاه بود. او اعلام می‌کرد نتیجه بازی سپاهان دو بر دو تمام شده است. وقتی خود مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ از این مسئله بی‌اطلاع هستند و در کنار زمین نمی‌توانند جو را کنترل کنند چرا تقصیرات را به گردن روابط عمومی باشگاه می‌اندازند که از روی نیمکت اخراج شده و روی سکوها حضور دارد و دستشان به هیچ جایی بند نیست. غلامرضا بهروان می‌گوید تا آخرین دقیقه می‌دانستم که سپاهان دو بر صفر جلو است. شما که از این مسئله اطلاع داشتی چرا در پی تکذیب شایعه‌ای که پیچیده برنیامدید تا احساسات هواداران پرشور تراکتورسازی جریحه‌دار نشود. متاسفانه روی واقعیت چشم بستند و فقط انگشت اتهام را بالا می‌آورند و در هر مصاحبه یک نفر را مقصر قلمداد می‌کنند. بهروان که می‌داند نتیجه دو بر صفر است و در کنار زمین حضور دارد و تجهیزات در اختیارش است چرا این مسئله را مدیریت نمی‌کند. حتما من باید روی سکوها معجزه‌ای می‌کردم و در میان آن هیاهو با دست خالی این شایعه را تکذیب می‌کردم.

شهریاری در پایان یادآور شد: این روزها بیشتر از هر وقت خاطرات دوران اسارت در جنگ تحمیلی توسط عراقی‌ها در ذهنم مرور می‌شود. آن روزها عراقی‌ها به هر بهانه‌ای هر روز یک نفر از ما را مقصر قلمداد می‌کردند و با وارد کردن اتهامی به یک نفر از ما، این مسئله را بهانه قرار می‌دادند و کل آسایشگاه را کتک می‌زدند. وقتی بهانه‌های عراقی‌ها را به یاد می‌آورم به این نتیجه می‌رسم بهانه‌های آنها تا اتهام‌هایی که مسئولان فدراسیون به ما وارد می‌کنند به واقعیت نزدیکتر بود. یک روز سرمربی، یک روز پزشک تیم و یک روز روابط‌ عمومی باشگاه را مقصر قلمداد می‌کنند آن هم با بهانه‌هایی که هیچ عقل سلیمی آنها را قبول نمی‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.