رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با بیان این که باید در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال با درایت عمل می‌شد، گفت: شمسایی سرمایه فوتسال ایران است و با این انتخاب او را هوایی کرده‌اند.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به صحبت‌های علی کفاشیان مبنی بر معرفی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتسال به کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی عنوان کرد: این اتفاق عجیب و غریب است؛ چرا که تیم تاسیسات دریایی را که نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیاست، به جای تیم ملی به تورنمنت پرتغال می‌فرستیم. سپس سرمربی جوان این تیم را با این صحبت‌ها هوایی می‌کنیم و به او می‌گوییم روی نیمکت تیم ملی بنشیند. در این باره باید با درایت عمل می‌کردیم.

وی خاطرنشان کرد: شمسایی در این قضیه بیشتر از همه ضرر می‌کند. او سرمایه فوتسال ایران است و نباید با تصمیم‌های عجولانه مهره‌سوزی کنیم؛ چرا که او در آستانه پیمودن پله‌های موفقیت است. باید با تامل، درایت و مطالعه درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال عمل می‌کردیم.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با بیان این که در انتخاب شمسایی برای تیم ملی، تاسیسات ضربه دیده است، گفت: وحید شمسایی سرمربی جوانی است و آرزوی هر مربی این است که روی نیمکت تیم ملی بنشیند پس نمی‌توان از وحید برای این انتخاب ایراد گرفت. از سوی دیگر می‌خواهند تاسیسات را به جای تیم ملی به پرتغال بفرستند که این اتفاق یک معامله یک طرفه است.

وی اضافه کرد: آیا پرتغال بازی با یک تیم باشگاهی را پذیرفته است؟ اگر به نامه‌های پرتغالی‌ها توجه کنیم، می‌فهمیم که آنها روی بازی با تیم ملی الف ایران تاکید داشته‌اند. پس هماهنگی‌ها با پرتغال انجام نشده است و بعید به نظر می‌رسد که آنها با تاسیسات بازی کنند.

ترابیان با تاکید بر روند اصولی انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار کرد: همیشه که نباید از قدرتمان در جایی بگویم. ابتدا باید گزینه‌های خود را به کمیته فنی و توسعه فوتسال معرفی کرده و این کمیته طبق اصول و معیارهای استاندارد گزینه مناسب برای تیم ملی را انتخاب کند. سپس این گزینه به هیات رییسه فدراسیون معرفی شود و آنها هم با معیارهای خود گزینه مدنظر را بررسی کنند. اگر آنها هم موافقت کردند آن وقت می‌توانیم سرمربی موردنظر را معرفی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.