مهاجم سابق تیم ملی با بیان اینکه حجازی هرگز از بین مردم نخواهد رفت، گفت: آنها که او را اذیت کردند بیایند و امروز را تماشا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن روشن در حاشیه مراسم چهارمین سالگرد مرحوم ناصر حجازی با بیان این مطلب، افزود: امروز روز بزرگی برای پیشکسوتان استقلال است. بر مزار کسی آمده ایم که هرگز از یاد مردم نخواهد رفت و همچنان اسطوره باقی خواهد ماند.

وی تاکید کرد: حجازی در قلب همه مردم جا دارد و کسی نیست که او را دوست نداشته باشد.

روشن با کنایه گفت: آنها که اذیتشان کردند بیایند و ببینند مردم برای مراسم سالگردش چه گردهمایی باشکوهی را برگزار کردند و چطور از اسطوره محبوبشان قدردانی می کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خیلی ها به هر راهی نمی توانند محبوب قلب های مردم باشند، اما حجازی با صداقتش محبوب دل تمام طرفداران استقلال بود.

حسن روشن در پاسخ به این سئوال که چرا بازیکنان حال حاضر استقلال به مراسم نیامده اند، گفت: به اعتقاد من آنها هیچ درک و شناختی از مکتب استقلال ندارند و شاید هم گرفتار مسائل شخصی‌شان بودند.

وی در پاسخ به این سئوال که به اعتقاد شما وضعیت استقلال در فصل آینده چطور خواهد بود، گفت: اجازه دهید اول تکلیف خصوصی سازی مشخص شود تا بعد ببینیم چه اتفاقی برای استقلال خواهد افتاد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )