مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم ملک شخصی هیچکس نیست، گفت: قرار نیست قلعه‌نویی صد سال در استقلال بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری در حاشیه مراسم سالگرد مرحوم ناصر حجازی با بیان این مطلب، افزود: امروز بر مزار کسی آمده ایم که همه از او به نیکی یاد می کنند و مورد علاقه تمامی طرفداران فوتبال است. حجازی زحمات زیادی برای استقلال کشیده بود و مردم هم قدر او را دانستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما هم امروز آمدیم بر سر مزار او تا دین خودمان را به او ادا کنیم، زیرا سالها در تیم استقلال با مرحوم حجازی بازی کردیم و از تجربیات او استفاده کردیم.

فکری در پاسخ به این سئوال که فرهاد مجیدی، کادر فنی استقلال را بسیار بی کفایت دانسته گفت: هر کسی می تواند نظرش را بدهد و نمی دانم مجیدی چرا اینقدر تند صحبت کرده است، مگر او در استقلال و زیر نظر قلعه‌نویی کار نکرد، پس چطور آن موقع کادر فنی کفایت داشت ولی بعد از آن بی کفایت شد؟

وی در پاسخ به این سئوال که فصل آینده به نظر شما چه کسی سرمربی خواهد بود، گفت: اجازه دهید اول بحث خصوصی‌سازی تمام شود و بعد راجع به فصل آینده صحبت کنم، چون هنوز کسی نمی داند که در فصل آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

فکری در ادامه خاطرنشان کرد: قرار نیست هر کسی که به استقلال می آید در این تیم ماندگار شود، مگر قرار است امیر قلعه‌نویی صد سال در استقلال بماند.

وی تاکید کرد: مربیان زیادی آمدند و رفتند، پرویز مظلومی، صمد مرفاوی و اینها همه کسانی بودند که به استقلال آمدند و از استقلال رفتند. منصوریان هم قطعا خواهد آمد و او هم روزی از استقلال خواهد رفت، پس استقلال ملک شخصی کسی نیست که ما بگوییم قلعه نویی به دنبال این است که خود تنها در استقلال بماند.

فکری در پایان خاطرنشان کرد: در اینکه فصل آینده در استقلال چه اتفاقی خواهد افتاد، هیچکس نمی داند. اما امیدوارم هر اتفاقی می افتد، استقلال فصل خوبی را شروع و با قهرمانی به پایان برساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.