سرپرست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا احتمال جدایی محمد خاکپور از تیم ملی امید وجود دارد، عنوان کرد: امیدوارم این طور نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی محصص در حاشیه مراسم چهارمین سالگرد درگذشت مرحوم ناصر حجازی در بهشت زهرا گفت: وظیفه ما بود که در این مراسم شرکت کنیم. حجازی جزو معدود مربیان تاثیرگذار فوتبال ایران بود که توانست در فوتبال ایران تاثیر بگذارد. سال‌ها زمان می‌برد تا فردی تاثیرگذار به فوتبال ایران بیاید. شخصیت یک مربی از برجسته‌ترین ویژگی‌های او است. حجازی شخصیت بالایی داشت و اعتمادی که بازیکنان به او می کردند بسیار زیاد بود.

وی افزود: برای خانواده حجازی طلب صبر می‌کنم و امیدوارم آتیلا جانشین شایسته‌ای برای پدر باشد.

سرپرست کمیته فنی در پاسخ به این سوال که قرارداد محمد خاکپور با تیم ملی امید چه زمانی امضا می‌شود تصریح کرد: بستن قرارداد بر عهده ما است ولی در مورد مسائل مالی و ... تخصص ندارم. فکر می کنم هفته آینده خیلی چیزها مشخص می‌شود.

محصص در مورد انتقادات محمد مایلی‌کهن عنوان کرد: همه آزاد هستند صحبت کنند و نظراتشان را بگویند. خاکپور هم فرد شایسته است و هفته بعد جمع‌بندی‌های لازم را می‌کنیم.

سرپرست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا احتمال جدایی محمد خاکپور از تیم امید وجود دارد تصریح کرد: امیدوارم اینطور نشود.

محصص در رابطه با اینکه مجیدی چرا در جلسه کمیته فنی شرکت نمی‌کند عنوان کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم او در حال پشت سر گذاشتن کلاس‌های مربیگری است.

وی در رابطه با اینکه آیا با اعضای کمیته فنی ارتباط دارد عنوان کرد: ما هر هفته یکدیگر را می‌بینیم و جلساتی به صورت رسمی و غیررسمی داریم. شما از جلسات رسمی ما باخبر می‌شوید ولی از جلسات پی در پی غیررسمی که می‌گذاریم مطلع نمی‌شوید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.