مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئناً علیرضا منصوریان هم که در آینده به استقلال می‌آید قرار نیست ۱۰۰ سال در این تیم بماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود فکری در حاشیه مراسم چهارمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی، گفت: حجازی شخصیتی بود که بدون شک پس از گذشت ۴۰ سال از درگذشت او مردم همچنان بر سر مزارش حاضر خواهند شد. این جمعیت پرشوری که اینجا حاضر شده ادله‌ای بر میزان علاقه مردم به اسطوره فوتبال استقلال است. به عنوان فردی از جامعه ورزشی وظیفه خود می‌دانستم که در این مراسم حاضر شوم و با قرائت فاتحه‌ای روح حجازی را شاد کنیم.

وی در ارتباط با اینکه مدتی است کمتر در مطبوعات صحبت می‌کند و دلیل ناکامی استقلال را چه می‌داند، اظهار داشت: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد اما عوامل مختلفی در آن نقش دارند. همانطور که وقتی یک تیم قهرمان می‌شود، عوامل مختلفی دست به دست هم دادند. در ناکامی نمی‌توان از بخش خاصی نام برد و در تمام قسمت‌های باشگاه نواقصی وجود داشته که این مشکل به وجود آمده است.

وی افزود: برخی مسائل وجود دارد که کسی به آنها توجه نمی‌کند. استقلال و پرسپولیس را مدت‌هاست درگیر مسائل مختلف کردیم و این در حالی است که شرایط تیم‌های دیگر بهتر است، آنها می‌گویند فوتبال را از دو قطبی بودن در آورده اما استقلال و پرسپولیس را له کرده‌اند، آن وقت سپاهان و تیم‌های دیگر در شرایط راحتی که دارند خیلی ساده قهرمان می‌شوند آیا شما شنیده‌اید که بازیکنان سپاهان بگویند پول خود را دریافت نکرده‌اند. این مسائل مربوط به امسال و پارسال نیست، چندین سال است که این مشکلات به وجود آمده، به وضعیت پرسپولیس نگاه کنید، آنها چند مدیر در یک مدت کم تغییر دادند. از ابتدای فصل بحث واگذاری پرسپولیس، استقلال را مطرح کردند. آیا وقتی تیم واگذار نشده باید بدون سرپرست و مسئول بماند.

مربی استقلال در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود او در برخی مواقع مخالف نحوه تمرین و بازی استقلال بوده است، تصریح کرد: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد همه مسئول هستند و نباید فقط به برخی مسائل مثل خصوصی‌سازی پرداخت، مطمئناً در کار کادر فنی هم نقص‌هایی بوده و آنها هم درصدی مقصر بودند حتی تیمی به مقام قهرمانی رسید این نشان نمی‌دهد که تمامی عوامل خوب کار کرده‌اند باز هم شاید ایرادهایی وجود داشته باشد اما امسال در استقلال در تمامی قسمت‌ها مشکل داشتیم.

وی در مورد اینکه فرهاد مجیدی اعلام کرده کادر فنی و مدیریت استقلال بی‌کفایت بودند و به زودی از تیم می‌روند و آیا اینکه همه را به یک چوب می‌زنند درست است، عنوان کرد: من را به حاشیه نبرید. یک هوادارای که در خانه دیدارهای استقلال را نگاه می‌کند برای ما محترم است. هرکسی که به هر نحوی برای استقلال زحمت می‌کشد دارای احترام است. اینکه بخواهیم به یکدیگر بی‌احترامی کنیم درست نیست البته می‌گویند منظور مجیدی ما نبودیم و او منظورش به امیر قلعه‌نویی بوده است ولی باید دید که قلعه‌نویی هم چه زحمت‌هایی برای استقلال کشیده و در گذشته با قهرمانی که آورده هواداران را شاد کرده است. اکنون که حجازی در جمع ما نیست باید به او هم احترام بگذاریم.

فکری تأکید کرد: متأسفانه هواداران استقلال چند دسته شده‌اند که این مسئله به تیم ضربه می‌زند اگر اتحاد داشته باشیم مشکلات کم خواهد شد و بدون شک استقلال بهتر نتیجه می‌گیرد. قرار نیست یک مربی که به استقلال می‌آید ۱۰۰ سال در استقلال بماند. مظلومی هم که به استقلال آمد پس از یک مدت رفت، مطمئناً علیرضا منصوریان هم که در آینده به استقلال می‌آید ۱۰۰ سال در این تیم نمی‌ماند یا اینکه همیشه به مقام قهرمانی نمی‌رسد. اینکه به یکدیگر احترام بگذاریم و اتحاد داشته باشیم کار واجبی است که می‌تواند به تیم کمک کند.

مربی استقلال در ارتباط با اینکه گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی از دستیاران خود مشاوره نمی‌گیرد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم مکانی که در آن حضور داریم جای خوبی برای این صحبت‌ها باشد و شرایط خوبی در اینجا نداریم. من دائم دارم عرق می‌کنم و شما هم سؤال‌های خاص می‌پرسید. به امید خدا در یک شرایط بهتر در خدمتتان هستیم تا به طور کامل در مورد مسائل مختلف صحبت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.