سرمربی پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه باشگاه هیچ برنامه‌ای از من برای فصل آینده نخواسته است، گفت: صحبت‌هایی که در این مورد مطرح می‌شود در حد حرف است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی که امروز جمعه برای حضور در چهارمین سالگرد ناصر حجازی در بهشت زهرا حضور پیدا کرده بود ضمن بیان این مطلب در مورد مرحوم ناصر حجازی گفت: حجازی را هیچکس فراموش نخواهد کرد، او اسطوره باشگاه استقلال است و سالها برای این تیم زحمت کشیده است.

وی تاکید کرد: حضور مردم در بهشت زهرا نشان می دهد که چقدر او را دوست داشته و خواهند داشت و از او جدا نیستند.

سرمربی اسبق استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا حجازی در طول دوران زندگی ورزشی‌اش به حقش رسید، گفت: ناصر به حقش نرسید و برخی‌ها نگذاشتند او به آنچه که می‌خواهد برسد. او می‌توانست حداقل یکسال سرمربی تیم ملی باشد و این پست را تجربه کند، اما برخی‌ها اجازه چنین کاری را به او ندادند و نگذاشتند که او هم به عنوان سرمربی تیم ملی به کشورش خدمت کند.

مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برادر من هم به تازگی درگذشته، کاملا خانواده حجازی را درک می کنم که چقدر غم از دست دادن عزیز برایشان سنگین است.

وی در پایان و در پاسخ به این سئوال که آیا به باشگاه استقلال برنامه‌ای برای فصل آینده دادهاید یا خیر، گفت: هنوز هیچ صحبتی با من نشده و کسی از من برنامه‌ای نخواسته و اینکه گفته می‌شود من فصل آینده در استقلال حضور دارم، تنها در حد حرف و شایعه است و هنوز هیچ یک از مسئولان باشگاه استقلال با من صحبتی نکرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.