طراوت و شادابی بازیکنان جوان در تمرین امروز تیم ملی حرف اول را می‌زند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین نوبت عصر تیم ملی از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شد. در این تمرین بازیکنان حاضر در اردو یک جلسه تمرین پرفشار را پشت سر گذاشتند و کارلوس کی‌روش با دقت فراوان شاگردانش را زیر نظر داشت تا بهترین‌ها را انتخاب کند. 

* دستیاران کی‌روش از ساعت ۱۷ با حضور در زمین تمرین با چیدن موانع شرایط را برای برگزاری هر چه بهتر تمرین آماده کردند.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز به مدت ۱۰ دقیقه دور زمین دویدند و در ادامه با کار با توپ و انجام حرکات کششی بین آن، بدن‌های خود را گرم کردند. 

* بختیار رحمانی از همان ابتدای تمرین زیر نظر پزشک تیم ملی تست آمادگی جسمانی داد تا شرایط بدنی‌‌اش پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی مدت مورد بررسی قرار گیرد. 

* امیرحسین صادقی در تمرین گروهی شرکت نکرد و زیر نظر کادر پزشکی تمرینات سبک انجام داد. 

* هاشم بیک‌زاده در کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت. 

* هنگامی که بازیکنان تیم ملی در حال گرم کردن بودند کارلوس کی‌روش روی نیمکت با افشین پیروانی دقایقی مشغول صحبت شد.

* پیروانی بابت نقل قولی که از او در یکی از رسانه‌ها شده بود ابراز گلایه کرد و به دنبال خبرنگاری بود که این صحبت را از قول وی نوشته است. او اعلام کرد از این پس مانع حضور آن خبرنگار در محل تمرین تیم ملی خواهد شد. 

* از تمام مراحل تمرین فیلمبرداری شد.

* با آغاز تمرین دروازه‌بان‌ها به صورت جداگانه تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی انجام دادند. 

* بخش اصلی تمرین فوتبال تحت فشار در یک نیمه از زمین بود. کی‌روش در ۴ بخش، فوتبال تحت فشار برای شاگردانش در نظر گرفت که دو بخش آن در یک نیمه از زمین و بخش‌های دیگر در نیمه دیگری از زمین برگزار شد. 

* بازیکنان پس از هر ۳۰ دقیقه تمرین به مدت ۳ دقیقه استراحت کرده و آب می‌نوشیدند. 

* نزدیک به ۵۰ هوادار از این تمرین دیدن کردند که در بین آنها نونهالان مدرسه فوتبالی زیادی دیده می‌شدند. 

* کارلوس کی‌روش با دقت خاصی بازیکنان تیم ملی را زیر نظر داشت. او بدون اینکه صحبتی کند در میانه زمین ایستاده و فقط عملکرد تک تک بازیکنان را زیر نظر داشت. این در حالی بود که دستیاران وی بیرون زمین فقط نظاره‌گر بودند. 

* انگیزه بازیکنان جوان و نفرات تازه دعوت شده به تیم ملی در نوع خود قابل توجه بود و این در حالی بود که بازیکنان قدیمی تیم ملی چندان سرحال و قبراق به نظر نمی‌آمدند. 

* انگیزه دروازه‌بان‌های جوان و اینکه خودشان را به کی‌روش نشان دهند خیلی زیاد بود. آنها چند عکس‌العمل عالی داشتند که با تشویق کی‌روش و مربی دروازه‌بان‌ها مواجه شدند. 

* در پایان تمرین، هر دو نفر از اعضای تیم بازنده در فوتبال درون گروهی، یک نفر از اعضای تیم برنده را با قلاب کردن دست‌هایشان چند قدمی حمل می‌کردند.

* تمرین امروز تیم ملی ۱۰۰ دقیقه به طول انجامید و قرار است نوبت بعدی این تمرین که بدون توپ خواهد بود فردا صبح در کمپ تیم‌های ملی برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.