دو غول فوتبال هلند خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی نایمخن هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه علیرضا جهانبخش با تیم فوتبال ان‌ای‌سی نایمخن به قهرمانی ژوپیلر لیگ هلند رسید و تیمش درست یک سال پس از سقوط از اردویژه بار دیگر به سطح اول فوتبال هلند بازگشت، حالا بهترین بازیکن فصل ۱۵-۲۰۱۴ لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های هلند, مورد توجه دو تیم آژاکس و فاینورد قرار گرفته است.

رسانه‌های هلندی پس از انتخاب این بازیکن ایرانی به عنوان بهترین بازیکن ژوپیلرلیگ در فصل ۱۵-۲۰۱۴ از او به عنوان یکی از گزینه‌هایی اصلی دو غول فوتبال هلند در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی یاد کرده‌اند.

علیرضا جهانبخش ۲۱ ساله در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورت» گفت: آرزوی هر بازیکنی است که بتواند با پیوستن به تیم‌های بزرگ هلندی باعث پیشرفت خود شود ولی من هنوز با نایمخن قرارداد دارم. اینکه بین آژاکس و فاینورد کدام تیم را ترجیح می‌دهم باید بگویم که پاسخ دادن به این پرسش سخت است. باید بگویم که آژاکس و فاینورد باشگاه‌‌های بزرگی هستند. آژاکس باشگاه باکلاسی است و البته فاینورد هم به همان‌اندازه جو فوق‌العاده‌ای دارد.

جهانبخش که تاکنون ۱۵ بازی ملی در کارنامه‌اش دارد و در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا هم این تیم را همراهی کرد، همچنان مورد توجه سلتیک است و این باشگاه اسکاتلندی از نزدیک وضعیت این بازیکن جوان را دنبال می‌کند، درست همانند طول فصل که نمایندگانش بازی وی را از نزدیک دنبال و به باشگاه گزارش داده بودند. در کنار اینها آلکمار هلند و اندرلشت بلژیک هم مشتری جهانبخش هستند.

جهانبخش در فصل ۱۵-۲۰۱۴ برای نایمخن ۱۳ گل در رقابت‌های مختلف به ثمر رساند و ۱۸ پاس گل هم داد. از این تعداد ۱۲ گل و ۱۷ پاس گل در لیگ دسته دوم هلند بوده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )