مهدی طارمی بازیکن ۲۳ ساله پرسپولیس بدون شک ستاره این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین تیم پرسپولیس در این فصل ۵ پیروزی بدست آورده است که ردپای این بازیکن بوشهری در همه این بردها دیده می شود.

طارمی در اولین بازی پرسپولیس مقابل لخویا قطر یک پاس گل دیدنی به هادی نوروزی داد که کمتر در فوتبال آسیا دیده می شود و با حرکت تماشایی او پرسپولیس ۲- صفر از تیم قطری پیش افتاد. در هفته دوم مقابل بنیادکار ازبکستان در تاشکند، طارمی یک پنالتی گرفت که توسط نوری به گل پیروزی بخش سرخپوشان تبدیل شد. اوج کار او در هفته چهارم و بازی برگشت مقابل النصر عربستان بود که در حضور یکصد هزار تماشاگر یک پنالتی از حریف گرفت و آن را با یک ضربه چیپ تبدیل به گل پیروزی پرسپولیس کرد. طارمی در هفته آخر مقابل بنیادکار ازبکستان بازهم یک پنالتی گرفت که توسط نوری به گل اول پرسپولیس تبدیل شد. او در بازی مقابل الهلال نیز در دقیقه ۹۲ یک ضربه را راهی دروازه الهلال کرد که توسط مدافع برزیلی تبدیل به گل پرسپولیس شد.

مهدی طارمی که دو بار در بازی مقابل النصر و الهلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده است، در ۷ بازی پرسپولیس در آسیا دو پاس گل داده، ۳ پنالتی گرفته و یک گل زده است تا ستاره این تیم باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )