سی‌و‌سومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، با شکست باواریایی‌ها برابر فرایبورگ و باخت شاگردان یورگن کلوپ در خانه تیم ولفسبورگ همراه بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سی‌و‌سوم بوندس‌لیگای‌ آلمان امروز (شنبه) با برگزاری ۹ دیدار همزمان به پایان رسید که در مهمترین آن، بایرن مونیخ، قهرمان زودهنگام رقابت‌ها در خانه فرایبورگ با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد.

در این دیدار باستین شواین‌اشتایگر در دقیقه ۱۳ گل نخست را برای باواریایی‌ها به ثمر رساند اما در ادامه ادمیر مهمدی در دقیقه ۳۳ گل تساوی را برای فرایبوگ زد و نیلز پترسن در دقیقه ۸۹ میزبان را پیش انداخت. بایرن‌مونیخ با قبول این شکست  ۷۶ امتیازی ماند اما فرایبورگ ۳۴ امتیازی شد تا با صعود به رده چهاردهم به بقا در بوندس‌لیگا امیدوار شود.

در دیگر بازی مهم هفته ماقبل پایانی بوندس‌لیگا، بورسیا دورتموند در آخرین بازی خارج از خانه خود تحت هدایت یورگن کلوپ، برابر ولفسبورگ رده دومی با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد.

دانیله کالیگیوری در دقیقه یک و نالدو در دقیقه ۴۹ برای ولفسبورگ گلزنی کردند و پیره امریک اوبامیانگ در دقیقه ۱۱ از روی نقطه پنالتی تنها گل دورتموندی‌ها را به ثمر رساند. با این نتیجه ولفسبورگ ۶۸ امتیازی شد تا با حفظ جایگاهش در رده دوم به کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها امیدوار بماند. دورتموند هم با وجود شکست در رده هفتم جدول باقی‌ماند.

نتایج سایر بازی‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:آگزبورگ یک - هانوفر ۲بایرلورکوزن ۲ - هوفنهایم صفرهرتابرلین صفر - اینتراخت فرانکفورت صفرماینتس ۲ - کلن صفرشالکه یک - پادربورن صفراشتوتگارت ۲ - هامبورگ یکوردربرمن صفر - بورسیا‌مونشن‌گلادباخ ۲در جدول رده‌بندی رقابت‌ها بایرن مونیخ ۷۶ امتیازی، ولفسبورگ ۶۸ امتیازی و بورسیا مونشن‌گلادباخ ۶۶ امتیازی اول تا سوم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.