قلعه نویی گفت که تیمش در مسابقه با تراکتورسازی خیلی خوب بازی کرده است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز تیمش گفت: «دربی با هر شرایطی دربی است. با اینکه دو تیم شرایط خوبی در جدول ندارند اما این مسابقه برای هواداران حساس است.با توجه به اینکه این مسابقه بازی آخر لیگ است، برد و باخت می تواند خاطره خوب یا بد برای هواداران بسازد.»

او درباره بازی تیمش با تراکتورسازی گفت: «امیدوارم تیم ما بتواند مانند بازی مقابل تراکتورسازی، در دربی هم شرایط خوبی داشته باشد. ما فیلم بازی با تراکتورسازی را دیدیم. درست است که باختیم اما خوب بازی کردیم. از بدشانسی توپ هایمان گل نشدند. امیدوارم مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی بگیریم.»

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در نیم فصل دوم روند نزولی داشت؟ گفت: «دلیل عمده آن سرمربی است. تمام مسئولیت های تیم برعهده سرمربی است و من مسئول تمام نتایج هستم. سیر نزولی استقلال در نیم فصل دوم تقصیر من است.»

قلعه نویی درباره صحبت های حسنی خو که گفته بود بازیکنان یکی از تیم های پایتخت با وجود شکست سنگین در زمین راه می رفتند گفت: «چنین چیزی نیست. این حرف غیر فنی است. بازیکنان ما تا آنجا که توان داشتند دویدند. ما فقط در دروازه و دفاع اشتباهات فنی داشتیم که در فوتبال طبیعی است.»

سرمربی استقلال ادامه داد: «ما تیم را خوب بسته بودیم اما مسائل مالی باعث شد نتوانیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. بازیکنان ما ۷ ماه است پول نگرفته اند. وقتی داشتیم خوب نتیجه می گرفتیم چرا به بازیکنان پول ندادند؟ الان هم جاسم کرار به دلیل مشکلات مالی در تمرین حاضر نشده است.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )