پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر کارلوس کی‌روش از نظر وزارت ورزش ایراد دارد، آنها باید فدراسیون فوتبال را در این مورد بازخواست کنند.

اصغر شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درمورد مسائلی که در چند روز اخیر، بعد از صحبت‌های وزیر ورزش به‌وجود آمد، عنوان کرد: من نمی‌دانم کی‌روش با چه کسی قرارداد بسته است و طرف ایرانی او چه کسی است. اگر از نظر وزارت ورزش این مربی ایراد دارد، وزیر باید یقه فدراسیون فوتبال را بگیرد. وزیر ورزش باید دید کلی نسبت به ورزش کشور داشته باشد، نه اینکه بخواهد در مورد مسائل جزیی صحبت کند.

وی اضافه کرد: وقتی از کلمه لمپن استفاده می‌کنیم، همه چیز در این زمینه به‌صورت کامل روشن است. لمپن معنی یک آقازاده یا یک آدم مؤدب را نمی‌دهد. وزیر ورزش به‌هیچ‌عنوان نباید از این کلمات استفاده کند، آن هم درحالی که رسانه‌ها چنین مسائلی را به‌صورت گسترده بازتاب می‌دهند. اگر واقعا آنها مخالف کی‌روش هستند پس چرا در این زمینه یقه فدراسیون را نمی‌گیرند؟ معتقدم ایراد بزرگ ورزش ما این است که وظایف تقسیم نمی‌شود.

شرفی اظهار داشت: متأسفانه ورزش ما به‌صورت کامل در حاشیه به‌سر می‌برد. شما می‌بینید که در این سال‌ها بسیاری از مدیران ورزشی کنار گود نشسته‌اند و مسئولیت‌ها را به افرادی داده‌اند که توانایی انجام کار را ندارند. برای کی‌روش این اظهارنظرها نمی‌تواند چیزی را عوض کند. او یک غریبه است که می‌تواند با یک صندوق پول از ایران برود، درضمن شک نکنید که در جامعه فوتبالی ما حرف کی‌روش نسبت به حرف مسئولان وزارت ورزش اهمیت بیشتری دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )