وزیر ورزش و جوانان گفت: من اعلام نکرده‌ام که کارلوس کی‌روش کارگر ماست و تنها نظر فردی خودم را در خصوص وی اعلام کردم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمود گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی اظهار داشت: مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی از باکیفیت‌ترین مجموعه‌های ورزشی کشور است و جای چنین مجموعه‌ای در کشور خالی بود، چنین ظرفیتی در دولت وجود ندارد و امیدواریم عنایات امام رضا(ع) در حوزه ورزش هم شامل سایر نقاط کشور نیز شود.

وی افزود: سرانه ورزشی خراسان رضوی را توسعه می‌دهیم اما برنامه‌ها باید علمی تر باشد.

گودرزی گفت: تفکیک بخش‌های بانوان و برنامه‌های محتوایی یکی دیگر از اقدامات ارزنده مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی بود که این مهم حائز اهمیت فراوان بوده و قابل تقدیر است.

وی درباره اظهار نظر اخیرش در زمینه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم اظهار داشت: من اعلام نکرده‌ام که کارلوس کی‌روش کارگر ماست و تنها نظر فردی خودم را در خصوص وی اعلام کردم و نظر تخصصی در این رابطه را باید کارشناسان و متخصصان فوتبالی بدهند.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: از آخرین وضعیت مزایده این دو باشگاه اطلاع دقیقی ندارم و از خرداد ماه سال گذشته این دو باشگاه پرطرفدار کشورمان در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفت و ما نیز تابع قانون هستیم.

گودرزی تصریح کرد: به دنبال اجرای قانون هستیم و تکلیف قانون در سال ۱۳۹۳ واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود.

وی تأکید کرد: شفاف سازی باشگاه‌ها در تیرماه سال گذشته انجام شد و در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اجاره اماکن ورزشی تابع قوانین و مزایده‌هایی است، گفت: هرکس که برنده مزایده شود می‌تواند امکانات ورزشی را در اختیار بگیرد و اگر این اماکن جنبه ملی داشته باشد با پیشنهاد ادارات کل ورزش و جوانان و تصویب وزارتخانه در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار می‌گیرند و تنها طبق چهارچوب قانونی عمل می‌کنیم.

گودرزی بیان کرد: قانون مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به سازمان خصوصی سازی واگذار کرده و من، خادم، سجادی و هیچ مسئول دیگری از وزارت ورزش و جوانان در این خصوص دخالت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه سه ورزش کشتی، وزنه‌برداری و والیبال برترین افتخارات ورزشی را برای کشورمان به ارمغان آورند، عنوان کرد: عملکرد اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در یکسال گذشته بسیار خوب بوده و طی ارزیابی صورت گرفته این استان جزء استان‌های برتر کشور در عرصه ورزش و جوانان بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.