وزیر ورزش و جوانان گفت: در جلسه روز گذشته که با اهالی فوتبال برگزار شد هیچ گاه نامی از کی‌روش نبرده‌ایم و می‌توانیم در مورد این موضوع تحقیق کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود گودرزی در حاشیه بازدید از استادیوم سرپوشیده امام رضای آستان قدس رضوی گفت: شاید توان دولت در این حد نباشد که چنین امکاناتی را راه‌اندازی کند اما امیدوارم لطف امام رضا (ع) شامل استان‌های دیگر هم شود و از این دست امکانات در استان‌های دیگر هم شاهد باشیم.

وی ادامه داد: امکانات بسیار خوبی در اینجا وجود دارد که کمک می‌کند به توسعه زیرساخت‌ها ضمن اینکه این امکانات، سرانه ورزش خراسان رضوی را بالا خواهد برد.

گودرزی گفت: البته برنامه‌ریزی‌ها باید به قدری علمی و دقیق باشد که عامه مردم را هم شامل شود و آنها نیز بتوانند از این امکانات استفاده کنند البته بحث تفکیک ورزش زنان از مردان در این استادیوم مهم بود که این مسئله ارزشمند لحاظ شده و من بابت این موضوع سپاسگزارم.

وزیر ورزش در مورد جلسه روز گذشته‌ای که در وزارت ورزش برگزار شد گفت: من در مورد کی‌روش حرفی نزدم و نگفتم کارگر چه کسی هست و اسمی نبردم و شما تحقیق کنید ببیند اسم بردم یا خیر. هر خبرنگاری می‌تواند تحلیل خودش را داشته باشد. در مورد کی‌روش نظری نمی‌دهم و نظر فنی را باید مسئولان فدراسیون فوتبال بدهند.

وی یادآور شد: از این سوالات از من نپرسید. صحبتی در مورد کی‌روش نمی‌کنم.

گودرزی در مورد مزایده استقلال و پرسپولیس گفت: خیلی در مورد مزایده در جریان نیستم چراکه سال گذشته این دو شرکت در اختیار وزارت دارایی و سازمان خصوصی‌سازی قرار گرفتند با این حال باید ببینیم سرنوشت مزایده چهارم به کجا می‌رسد اما به دنبال این هستیم که قانون را اجرا کنیم و تکلیف این است که این دو باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنیم البته مدنظر داشته باشید که در این راه نباید شخصیت این دو باشگاه زیر سوال برود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )