وزیر ورزش و جوانان گفت: بعید می‌دانم طرح دو فوریتی مجلس برای جلوگیری از مزایده فروش باشگاه استقلال و پرسپولیس رای بیاورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود گودرزی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باشگاه‌ها سنگ بنای ورزش کشور هستند اما باشگاه‌های خصوصی همکار دولت محسوب می‌شوند، اظهار کرد: دولت به خصوصی‌سازی باشگاه‌ها توجه خاصی دارد و امیدواریم که هر چه سریع‌تر خصوصی‌سازی باشگاه‌ها انجام شود چون در این صورت دولت بهتر می‌تواند ورزش را بهبود و گسترش دهد.

وی با اشاره به اینکه بعید می‌دانم طرح دو فوریتی مجلس برای جلوگیری از مزایده فروش باشگاه استقلال و پرسپولیس رای بیاورد، گفت: در حال حاضر ما تجربه اول خود را در واگذاری دو باشگاه بزرگ کشور به بخش خصوصی داریم و امیدوارم در مزایده چهارم این دو باشگاه به فروش برسند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه رهاسازی باشگاه استقلال و پرسپولیس کار آسانی نیست، تصریح کرد: باید برای خصوصی‌سازی این دو باشگاه مشتری وجود داشته باشد تا بخش خصوصی و دولت بتواند سایر باشگاه‌ها را نیز واگذار کند.

گودرزی با اشاره به اینکه هم‌اکنون برای برخی از باشگاه‌های دولتی جدا شدن و قطع حمایت‌های دولتی دشوار است، گفت: باید توجه داشت که برای خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی تا شرایط لازم وجود نداشته باشد، این امر محقق نمی‌شود.

وی در ارتباط با تمدید قرارداد کی‌روش گفت: وضعیت سرمربی تیم فوتبال را فدراسیون فوتبال مشخص می‌کند و ما نظری نمی‌دهیم و در حقیقت این فدراسیون است که برای ماندن و یا رفتن وی تصمیم می‌گیرد.

گودرزی یادآور شد: ۲۰ درصد از ۲۵ هزار باشگاه ورزشی کشور غیرقانونی فعالیت می‌کنند که ما در وزارت ورزش تلاش می‌کنیم، جلوی فعالیت این باشگاه‌ها را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.