اعجوبه آرژانتینی بارسلونا و دنیای فوتبال معتقد است گل نخست‌اش به بایرن، کلید بردی پرگل مقابل باواریایی‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در پیکار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ، لیونل مسی یکی از بازی‌های تماشایی دوران ورزشی‌اش را نشان داد. او با وجودی که از ابتدای مصاف با بایرن مونیخ همواره خطرساز نشان داد، توانست به زیبایی در دقایق ۷۷ و ۸۰ از سد بهترین دروازه‌بان کنونی جهان یعنی مانوئل نویر عبور کند.

وی بعد از بازی اظهار داشت: نتیجه‌ایی خوب گرفتیم اما هنوز به هیچ چیز نرسیده‌ایم. هنوز ۹۰دقیقه سخت و پیچیده در مونیخ باقی مانده که باید آماده حضور مطلوب در آنجا باشیم.

مسی که از طریق صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نظرش را در مورد دوئل با ژرمن‌ها بیان کرد، افزود: بایرنی‌ها بازیکنان خوب زیادی دارند و مصدوم‌های خود را به نیز به بازی برگشت خواهند رساند.امیدواریم در بازی برگشت نیز با حمایت علاقمندان‌مان نتیجه مطلوب بگیریم.

به اعتقاد وی گلی که دقیقه ۷۷ به ثمر رساند و باعث فروریختن دروازه بایرن شد، نقش بسزایی در کسب برد پرگل مقابل باواریایی‌ها داشت.

او افزود: آن گل بسیار مهم بود و تفاوت زیادی در شرایط بازی ایجاد کرد.برای دست‌یابی به آن گل مجبور شدیم بسیار تلاش کنیم تا عاقبت به آن برسیم.

مسی همچنین در مصاحبه‌ای که بعد از بازی با یکی از شبکه‌های تلویزیونی انجام داد، اظهار کرد: حالا با آرامش خوبی همراه با همسر و پسرم به منزل می‌روم. باید سروقت تلاش کنم پسرم بخوابد و برای فردا آماده باشد.

او افزود: باعث خوشحالی است که می‌بینم همه هواداران‌مان در ورزشگاه بعد از بازی شاد هستند. واقعا بازی سختی داشتیم. مقابل بایرن که دروازه‌بانش فوق‌العاده است، خیلی زحمت کشیدیم. مهم بود که حتما به گل اول برسیم.

وی در مورد گذر از بواتنگ و زدن گل دوم نیز عنوان کرد: کل آن حرکت در یک ثانیه اتفاق افتاد. چقدر هم خوب بود.یک لحظه توپ را از بین پاهای او رد کردم و به سمت دروازه حمله کردم و بعد آن را به سمت چپ دروازه زدم.

در این پیکار گل دیگر بارسا توسط نیمار در دقیقه ۹۰+۴ زده شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.