کانون هواداران باشگاه پرسپولیس برای پرتاب کننده مواد منفجره درون زمین تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته بود تا آنها را شناسایی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و بنیادکار ازبکستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز چهارشنبه در شرایطی برگزار شد که بازیکن اخراجی سرخپوشان از جایگاه VIP دیدار هم‌تیمی‌هایش را تماشا کرد. حاشیه‌های این دیدار را در زیر می‌خوانید.

* از ساعاتی پیش از شروع مسابقه خیابان‌های منتهی به ورزشگاه مملو از جمعیت بود و ترافیک سنگینی ‌هم در اطراف ورزشگاه دیده می‌شد.

* هواداران پرسپولیس پیش از آغاز بازی با استفاده از بلندگوی وررزشگاه به تشویق تیمشان پرداختند.

* اسکوربورد ورزشگاه از هواداران پرسپولیس درخواست کرده بود که به علت تذکر جدی پرسپولیس مبنی بر محرومیت سرخپوشان، در زمین نارنجک نیندازند.

* لباس تعدادی از توپ جمع کن‌ها آبی بود که این مسئله موجب شد تا هواداران پرسپولیس با سر دادن شعار‌هایی به این مساله واکنش نشان دهند.

* پانادیچ و تیهومیر حدود دو ساعت پیش از شروع این مسابقه به زمین چمن ورزشگاه آزادی آمدند و زمین را مورد بررسی قرار دادند.

* پیام صادقیان بازیکن اخراجی تیم فوتبال پرسپولیس هم از جایگاه و در کنار محمد پنجعلی به تماشای این مسابقه پرداخت. صادقیان و پنجعلی از دقایقی پیش از شروع این دیدار به گفتگو با یکدیگر مشغول شدند.

* علی کریمی یکی از تماشاگران ویژه این دیدار بود.

* کانون هواداران پرسپولیس از بلندگوی ورزشگاه اعلام کرد هرکسی که بتواند پرتاب کننده نارنجک را شناسایی کند،  همراه این تیم به یکی از  شهرستان‌ها سفر می‌کند.

* یک نارنجک پس از هدر رفتن موقعیت گل پرسپولیس در کنر زمین منفجر شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.