هفته پایانی از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با صعود کاشیوا ریسول و گامبا اوزاکای از ژاپن، جئونبوک هیوندای و سئونگنام اف‌سی از کره‌جنوبی و حذف بوریرام تایلند با بدشانسی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز با برگزاری ۴ دیدار در شرق آغاز شد که در گروه E جئونبوک هیوندای در بازی مرگ و زندگی با نتیجه ۴ بر یک شاندونگ را شکست داد تا به عنوان تیم دوم گروه، به مرحله بعدی جام صعود کند.

بین دونگ ویتنام با یک گل از سد کاشیوا ریسول ژاپن صدرنشین این گروه عبور کرد تا با کسب نخستین بردش در این جام، با خاطره‌ای خوش این رقابتها را به پایان برساند. کاشیوا هم با این باخت ۱۱ امتیازی ماند اما به خاطر برتری در بازی رودررو برابر جئونبوک که تفاضل گل بهتری داشت، به عنوان صدرنشین به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد.

جدول رده‌بندی گروه E:

۱- کاشیوا ریسول ژاپن ۱۱ امتیاز، ۲- جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی ۱۱ امتیاز، ۳- شاندونگ چین ۷ امتیاز و ۴- بین دونگ ویتنام یک امتیاز

در گروه F دو مسابقه سرنوشت‌ساز برگزار شد که ابتدا گامبا اوزاکا ژاپن با نتیجه ۲ بر یک از سد سئونگنام کره‌جنوبی عبور کرد تا به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی جام برسد اما سئونگنام به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یافت.

بوریرام تایلند هم با نتیجه ۵ بر صفر از سد گوانگژو چین عبور کرد و از نظر امتیاز با گامبا اوزاکا و سئونگنام برابر شد اما به خاطر عملکرد ضعیف‌‎تر در بازی رودررو با این دو تیم، از صعود به مرحله بعدی جام باز ماند، هرچند تفاضل گل این تیم تایلند بهتر از حریفان ژاپنی و کره‌ای بود.

جدول رده‌بندی گروه F:

۱- گامبا اوزاکا ژاپن ۱۰ امتیاز، ۲- سئونگنام اف‌سی کره‌جنوبی ۱۰ امتیاز، ۳- بوریرام یونایتد تایلند ۱۰ امتیاز و ۴- گوانگژو چین ۴ امتیاز

هفته ششم از مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:

گروه A:

* پرسپولیس ایران - بنیادکار ازبکستان

* النصر عربستان - لخویا قطر

گروه B:

* پاختاکور ازبکستان - الشباب عربستان

* العین امارات - نفت تهران

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.