دبیر کل فدراسیون فوتبال در نشست شورای آکادمی ملی فوتبال گفت: برای فوتبال و موفقیت آن هر چقدر تلاش کنیم، باز هم کم است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی در نشست شورای آکادمی ملی فوتبال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در زمینه فوتبال پایه، آکادمی ملی فوتبال اقدامات خوبی انجام داده و تغییرات موثر در بخشهای مختلف، نشان از اقدامات خوب آکادمی در مدارس فوتبال دارد.

وی افزود: برای موفقیت در حوزه اجرا می بایست نظارت و ارزیابی روی مدارس فوتبال را هر روز بیشتر کرده و در این راه باید از مشارکت بیشتر هیات‌های فوتبال استان‌ها در این زمینه بهره‌مند شویم. در زمینه مدارس فوتبال شاخص‌های خوبی تعریف شده و آموزش‌های مناسبی صورت گرفته است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال همچنین تاکید کرد: فعالیت بیشتر باشگاه‌ها در بخش آکادمی‌ها توجه به آموزش، تقویت زیر ساخت‌ها، فعالیت در چارچوب‌های مشخص شده از مهمترین شاخص‌هایی است که می‌تواند محصول ما که همان فوتبال است را روز به روز بهتر کند.

اسدی همچنین گفت: ایران کشوری بسیار غنی و پر استعداد در رشته‌های مختلف ورزشی و بخصوص فوتبال است که با ساماندهی این مدارس و نظارت کامل بر اجرای دستورالعمل‌های تهیه شده توسط فدراسیون می‌توان آینده این رشته ورزشی را پیش از پیش تامین کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.