سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: بازی سخت و محکمی بود و هر ۲ تیم تلاش زیادی کردند اما ما بهتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری از کرمانی‌ها خلق کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، وینکو بگوویچ در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و مس کرمان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: بازی سخت و محکمی بود و هر ۲ تیم تلاش زیادی کردند اما ما بهتر بازی بودیم و موقعیت‌های بیشتری از کرمانی‌ها خلق کردیم.

وی افزود: مسی‌ها در ۹۰ دقیقه کار خاصی انجام ندادند و خطری روی دروازه ما ایجاد نکردند. متاسفانه زمین شرایط خوبی نداشت که این موضوع بیشتر برای حریفان ما مناسب است، همین موضوع باعث شد مستقیماً لیگ برتری نشویم. در مجموع باید بگویم اگر به لیگ برتر نرسیم دنیا به آخر نمی‌رسد.

بگوویچ در مورد زمین ورزشگاه تختی رفسنجان تصریح کرد: این زمین یکی از ویژگی‌هایی که دارد این است که وقتی بازیکنی می‌خواهد توپ را مهار کند به خاطر مشکلاتی که برایش پیش می آید عصبی می‌شود و این روی عملکرد تیم تاثیر منفی می‌گذارد. هر دو تیم دوست دارند موفق باشند و در پلی آف برنده شوند. آنچه مسلم است فقط یکی از تیم ها برنده خواهد شد. امیدوارم با کاری که با بچه ها انجام می شود در بازی برگشت مقابل مس کرمان بتوانیم بازی بهتری انجام دهیم. باید قبول کنیم که این بازی استرس زیادی برای بازیکنان ما داشت اما زمین بازی بازیکنان ما را بیشتر عصبی می‌کند.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما این بود که با توجه به شرایط مالی که داشتیم نتوانستیم بازیکنان جایگزین خوبی بیاوریم اما مس کرمان این مشکل را نداشت.

بگوویچ درباره عملکرد داور بازی گفت: فکر می‌کنم داوری خوب بود. البته در نیمه اول موقعیت هایی بود که می شد داور پنالتی اعلام کند اما هیچ وقت نباید از داور ناراحت شویم.

وی در خصوص درگیری لفظی که در پایان بازی با میثاقیان داشت و آینده کاری خود با تیم مس رفسنجان در فصل آینده اظهار داشت: من هیچگونه درگیری با میثاقیان داشتم ضمن اینکه فصل تمام شود استراحت می کنم و بعد تصمیم می‌گیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.