سرمربی مس کرمان گفت: برای برد به رفسنجان آمده بودیم اما متاسفانه صحبت‌هایی که در مورد تیم ما قبل از بازی مطرح‌ شد، داوران را تحت فشار قرار داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اکبر میثاقیان در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و مس کرمان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: خوشحالم برای فوتبال استان کرمان که مس کرمان و رفسنجان به پلی‌آف رسیدند. استان‌های کمی وجود دارند که ۲ تیم از آن بتوانند در بازی پلی‌آف لیگ برتر حضور پیدا کنند.

وی افزود: برای برد به رفسنجان آمده بودیم اما متاسفانه صحبت‌هایی که در مورد تیم ما قبل از بازی مطرح‌ شد، داوران را تحت فشار قرار داد. داور امروز یک پنالتی واضح برای ما نگرفت ضمن اینکه یک بازیکن از حریف نیز باید اخراج می‌شد. بازی خوبی بود اما تماشاگران فحاشی زیادی کردند اما چون تیم همشهری بود قبول می‌کنیم. امیدوارم هر تیمی که حقش است به مرحله بعد برسد.

میثاقیان  درباره شعارهایی که علیه وی در ورزشگاه بیان شد خاطرنشان کرد: من یک مربی حرفه‌ای هستم و این شعارهایی که علیه من داده می شود را می پذیرم. مشکلی با این قضیه که علیه من شعار دادند، نداشتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.