پیشکسوت پرسپولیس درباره مربیگری نکونام در تیم ملی، گفت: اگر می‌خواهیم از نکونام برای سال های بسیاری استفاده ببریم او باید آموزش مربیگری ببیند و سپس در کنار کی‌روش بنشیند.

به گزارش ایسنا، حمید استیلی در حاشیه نشست صمیمانه وزیر ورزش و جوانان با پیشکسوتان فوتبال با بیان اینکه نکونام باید سلسله مراتب مربیگری را طی کند، ادامه داد: مربیگری بازیکنان جوان در تیم های ما مربوط به امروز نیست و برنامه‌ای هم برای این کار نداریم. نکونام بازیکن موفق و خوبی بوده اما اگر می‌خواهد که در مربیگری هم موفق شود باید دوره‌های لازم را ببیند.

سرمربی اسبق پرسپولیس تاکید کرد: برای نمونه می‌توان به وحید هاشمیان اشاره کرد که چندین پیشنهاد را رد کرد که به آموزش‌های قبل از مربیگری برسد. البته کار کردن با کی‌روش ارزش فنی بالایی دارد اما بهتر این بود که مراحل آکادمیک را می‌گذراند. اگر می‌خواهیم که از او برای سال های متمادی استفاده کنیم باید مراحل آکادمیک را بگذراند.

استیلی بی‌اخلاقی در فوتبال را مختص به بازیکنان پرسپولیس ندانست و افزود: به دلیل مطرح بودن پرسپولیس اعمال بازیکنان این تیم بزرگ‌تر جلوه می‌کند. لمپنیزم ورزشی در اکثر تیم‌های ما وجود دارد و باید راه چاره‌ای برای آن پیدا کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه مزایده استقلال و پرسپولیس به دور بعد هم کشیده می‌شود، تاکید کرد: فکر می‌کنم که این دو تیم را به شخص نمی‌دهند و اگر واگذاری صورت نگیرد به یک شرکت دولتی می‌دهند. اگر واگذاری این دو تیم اجرایی شود کمک بسیاری به فوتبال ایران شده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تغییرات پی در پی در تیم‌های ایرانی، گفت: در سال‌های اخیر در باشگاه های ایران ثبات وجود نداشته است. در این سال‌ها ما تیمداری کرده‌ایم و فقط عنوان باشگاه را یدک کشیده‌ایم.

وی ادامه داد: هیچ کس به دنبال برنامه بلند مدت نیست و هر سال برنامه‌ای را می‌دهند و به فکر سال بعدش نیستند.

بازیکن سابق تیم ملی درباره عملکرد برانکو گفت: برانکو مربی خوبی است. کارنامه موفقی هم داشته است. باید در این چند هفته باقی مانده و به خصوص مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از او حمایت شود تا این فصل به پایان برسد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )