هواداران تیم فوتبال پرسپولیس علیه رقیب دیرینه خود شعار سر دادند.

به گزارش خبرنگار روزشی خبرگزاری تسنیم، پیش از آغاز بازی پرسپولیس - بنیادکار تعداد زیادی پرچم ایران توسط کانون هواداران تیم فوتبال پرسپولیس بین هواداران توزیع شد تا به محض ورود بازیکنان پرسپولیس این پرچم‌ها به اهتزار در بیاید.

* کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۴۵ وارد ورزشگاه آزادی شد و در ساعت ۱۸:۵۰ آندره پانادیچ و تای‌هیمور به زمین آمدند تا موانع تمرینی را روی زمین بچینند. به محض ورود پانادیچ و تای‌هیمور هواداران پرسپولیس به شدت مربیان تیم خود را مورد تشویق قرار دادند.

* چندین پرچم بزرگ پرسپولیس در جایگاه‌ها وجود دارد تا پس از ورود سرخپوشان به زمین نمایش داده شود.

* بازیکنان تیم بنیادکار ازبکستان ساعت ۱۸:۵۵ برای آشنایی با جو ورزشگاه وارد زمین چمن شدند. شور و حرارت خاص هواداران پرسپولیس باعث شد تا ازبکستانی وسط زمین قرار بگیرند و به عکاسی و فیلمبرداری مشغول شوند.

* هواداران پرسپولیس در چند نوبت علیه استقلال شعار سر دادند و همچنین سرود قهرمانی پرسپولیس را سر دادند.

* یکی دو نفر از لیدرها با طبل و سنج به ورزشگاه آمدند و با شیوه ترانه‌های جنوبی از هواداران می‌خواستند پرسپولیس را تشویق کنند.

* یکی از مسئولان تدارکات پرسپولیس ۶ توپ را مقابل دروازه قرار داد تا پس از زدن این توپ‌ها به دروازه هواداران پرسپولیس از یک تا ۶ بشمارند و علیه استقلال شعار سر دادند اما در اتفاق جالب ضربه دوم این فرد بالای دروازه رفت اما هواداران باز هم شعار ۶ تایی‌ها را سر دادند.

* هواداران پرسپولیس که هنوز اتفاقات بازی این تیم و النصر عربستان را فراموش نکرده‌اند برای دقایقی علیه این تیم شعار سر دادند.

* تا ساعت ۱۹:۲۰ علی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین بازیگران مجموعه "خنده‌بازار" به ورزشگاه آمدند.

* زوخوروف، شورخمدوف، ابروخیموف، مینوری، غفوروف، ژورابائف، فیلیپوسیان، بکریچ، راشیدوف، صابیرخوجائف و آیوپو ۱۱بازیکن اصلی بنیادکار مقابل پرسپولیس هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.