مدیر برنامه‌های بال ولزی تیم فوتبال رئال‌ مادرید پاسخ انتقاد کاپیتان پیشین منچستریونایتد از عملکرد ستاره قبلی تاتنهام در مصاف با یوونتوس را داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمایش ضعیف گرث بیل در شکست ۲ بر یک تیم فوتبال رئال‌مادرید در خانه یوونتوس در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انتقادات فراوانی علیه او همراه شد که جالب‌ترین آنها از سوی روی کین، کاپیتان پیشین منچستریونایتد و کارشناس شبکه اسکای بود که گفت: رئال‌مادرید برابر یوونتوس ۱۰ نفره کاری از پیش نمی‌برد. به نظر کین، بیل آن قدر ضعیف بازی کرد که بود و نبودش در میدان فرق نمی‌کرد.

در واکنش به انتقاد تند کین از بیل، مدیربرنامه‌های این بال ولزی، جاناتان بارنت گفت که کاپیتان اسبق شیاطین سرخ در جایگاهی نیست که بخواهد از گران‌قیمت‌ترین بازیکن دنیا انتقاد کند و اینکه انتقادات از بیل از اعتبار او کم نکرده است.

او اظهار داشت: چرا ما باید برای حرف بعضی از مردم که اصلاً نمی‌داند دارند درباره چه چیزی حرف می‌زنند اهمیت قائل باشیم؟ افرادی که در حوزه مربیگری شکست خورده‌اند در جایگاهی نیستند که حرف‌شان اهمیتی داشته باشد.

بارنت افزود: این قبیل مسائل فقط در انگلیس اهمیت دارند. گرث در بزرگترین باشگاه‌ دنیا است. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و همچنان در سطح بالایی بازی می‌کند. گرث حرف‌های نامربوط را نمی‌شنود. او صد درصد روی بازی‌اش در رئال‌مادرید تمرکز دارد.

جدال برگشت تیم‌های رئال‌مادرید و یوونتوس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.