کارشناس فوتبال ایران گفت: هر کس در فوتبال ایران سالم فعالیت می‌کند، مجرم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر حاج‌رضایی در حاشیه دیدار پیشکسوتان فوتبال با مسئولان وزارات ورزش و جوانان عنوان کرد: یک بغض فروخورده چند دهه‌ای در گلوی این جمعی که امروز حاضر است وجود دارد. معمولا در کلام به پیشکسوتان احترام می‌گذارند اما در عمل اینگونه نیست. می‌خواهم یک جمله بگویم که پیشاپیش از دوستان به خاطر بیان آن عذرخواهی می‌کنم. آن جمله این است که هر کس در فوتبال ایران سالم است مجرم است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳ گونه فوتبال وجود دارد که ما در دو بخش آن بسیار خوب و پیشرفته هستیم؛ یک فوتبال لمپنی که روز به روز گسترده‌تر می‌شود و رهاورد آن فقط بی‌فرهنگی، تارج بیت‌المال، ادبیات سخیف و پول کثیف است. نوع دوم که در آن خیلی خوب هستیم فوتبال نتیجه‌گراست که به خاطرش همه را فنا می‌کنیم.

این کارشناس فوتبال گفت: این چه فوتبالی است و واقعا چگونه است که وقتی محمد صادقی پیشکسوت فوتبال به یک مکان ورزشی می‌رود به او می‌گویند آیا شما پیشکسوتید؟ آیا از اهالی فوتبال هستید؟ او مجبور است در پاسخ بگوید اگر یک جام جهانی و دو جام ملت‌های آسیا ملاکی بر فوتبالیست بودن است، بله من هستم. این چه فوتبالی است که آقای کازرانی را راه نمی‌دهند؟

حاج‌رضایی گفت: ۵۰،۶۰ سال طول کشید که از کنج استادیوم‌ها خارج شوم و در بازی امیدها بعد از ۶۰ سال من را به جایگاه ویژه ببرند. البته آدمی را دیده‌ام که یک‌شبه در آن جایگاه قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: آقای سجادی! روی سخنم با شماست. با شمایی که فوتبالیست بوده‌اید با شمایی که در راس فدراسیون فوتبال مدیریت کرده‌اید. فوتبال ما را زردی گرفته است و در هفته‌های پایانی لیگ دل ۵،۶ تیم می‌لرزد. دلشان به خاطر تبانی آشوب است. آقای وزیر! واژه شرافت در فوتبال ما گم شده است و یک اقلیت که می‌خواهند از‌ آن دفاع کنند بخش لومپنیزم فوتبال و نتیجه‌گرا اجازه نمی‌دهد.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: آقای وزیر، امیر حاج‌رضایی ۷۰ ساله است و از او دیگر گذشته نه انرژی، نه شوق و نه علاقه دارد تمام این موارد را فوتبال ایران از او گرفته است. هرچه فریاد زدیم، بر دهان ما زدند. چندی پیش به خاطر یک نقد سازنده ۲۰،۳۰ پیامک ناسزا که بدترین الفاظ در آن به کار برده شده بود نثارم کردند و در فضای مجازی آن چیزی که شایسته خودشان بود را به من نسبت دادند. فوتبال ما باید به سمت برنامه‌محوری برود و از این ناپاکی‌ها خلاص شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )