مربی تیم فوتبال سایپا گفت: از وزارت ورزش تقاضا داریم کاری کند که هر کسی نتواند در فوتبال مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید جلالی در حاشیه دیدار پیشکسوتان فوتبال با مسئولان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در ورزش کشور سه لایه وجود دارد؛ سیاستگذاران، مدیران و مربیان. در این سه لایه برای ورود مربیان به عرصه کلاس‌ها و فیلترهای زیادی ایجاد می‌کنند و یک مربی برای انجام کار باید از فیلترهای زیادی رد شود اما برای اصلی‌ترین بخش یعنی مدیران فیلتری وجود ندارد و آنها بدون اینکه مراحلی را طی کنند به یک‌باره وارد ورزش می‌شوند.

وی گفت: متاسفانه از جامعه بزرگ مربیان تنها یک نفر در مجمع فدراسیون فوتبال حضور دارد و نقش مربیان بسیار نادیده گرفته می‌شود. از دستگاه ورزش تقاضا دارم برای کسانی که می‌خواهند در فوتبال مدیریت کنند فیلترهای خاصی گذاشته شود تا هر کسی نتواند به آسانی وارد آن شود.

در ادامه این نشست صادق درودگر گفت: امیدوارم در اساس‌نامه‌ای که وزارت ورزش و جوانان در حال تدوین آن است بازنگری ویژه‌ای صورت بگیرد. اساسنامه‌ای تدوین شود که حسن حبیبی بیرون نباشد، اساس‌نامه‌ای که این همه مربی خوب و پیشکسوت نقشی در آن داشته باشند.

جلالی ادامه داد: این منصفانه نیست که فقط ۳۰ هیئت استانی که تنها روز مسابقه پیدای‌شان می‌شود، تصمیم‌گیرنده اصلی مجمع باشند. چرا علی دایی آقای گل جهان رایی ندارد؟ چرا آقای ظلی این پیشکسوت بزرگ کشوری رایی در مجمع ندارد، جعفر کاشانی، حاج رضایی رایی ندارند. امیدوارم در اساسنامه جدید داوران، مربیان و بازیکنان بیش از یک رای داشته باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )