سرمربی بایرن‌مونیخ می‌گوید به قصد شکست بارسلونا به نیوکمپ رفته است نه این که مورد تقدیر قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا و بایرن‌مونیخ در دیداری حساس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان خواهند رفت تا پرونده دور رفت این مرحله بسته شود.

پپ گوآردیولا، سرمربی بایرن‌مونیخ که افتخارات زیادی با بارسلونا در پرونده خود دارد پیش از این دیدار حساس گفت: بازگشت به بارسلونا فوق‌العاده است. من خاطرات فراوانی از اینجا دارم و واقعا لحظات ویژه‌ای برای من است اما فراموش نکنید که حضورم در اینجا به عنوان سرمربی باشگاه بایرن مونیخ است و با آن که دیدار آسانی در پیش نداریم، تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار خواهم گرفت. به بارسلون نیامدم تا تیم سابقم را تشویق کنم بلکه آمده‌ام تا شغل خود را به نحو احسن انجام داده و بایرن مونیخ را راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا کنم. پیدا کردن نقاط ضعف در چنین تیم بااستعدادی کار دشواری است. شما حتی نمی‌توانید تصور کنید که وقتی تیمی با مسی و نیمار در راست و چپ به سمت دروازه شما می‌آیند، چه چیزی در انتظارتان است. ما به خوبی می دانیم که تنها دفاع کردن در اینجا جواب نخواهد داد و برای همین تمام تلاش خود را برای گلزنی خواهیم کرد.

سرمربی بایرن درباره مصدومان زیاد تیم خود ادامه داد: جادوگر نیستم که تمام مصدومان را به آمادگی کامل بازگردانم اما در عین حال هیچگاه از نبود بازیکنانم شکایت نکرده و در آینده نیز نخواهم کرد. طبیعی است که با توجه به شرایط بازی تاکتیک تیم در طول مسابقه تغییر کند اما به صورت کلی با همان شیوه همیشگی خود مسابقه را آغاز خواهیم کرد و نگرانی بابت مصدومان ندارم. اگر در مورد مصدومان ‏شکایتی داشتم، تا حالا قهرمان بوندسلیگا نمی‌شدیم، به نیمه نهایی جام حذفی آلمان یا این رقابت‌ها نمی‌‏رسیدیم. هرگز به خاطر مصدومیت‌ها، شکایتی در مورد بدشانسی نداشتم و حالا هم ندارم. ‏لواندوفسکی امروز تمرین کرد و پیش از این که تصمیم نهایی را بگیرم، با او صحبت خواهم کرد. نیاز ‏دارم که همه بازیکنانم ۱۰۰ درصد آماده باشند.‏

هنوز بسیاری از بازیکنانی که در زمان حضور گوآردیولا در بارسا بازی می‌کردند، در این تیم حضور ‏دارند و سرمربی اسپانیایی تایید کرد شناختش از این تیم می‌تواند به کمک بایرن بیاید.

او درباره خوشحالی احتمالی در صورتی که بایرن به بارسا گل بزند، گفت: البته که خوشحال خواهم شد اما می‌خواهم بگویم که احترامم به این باشگاه با واکنش پس از گل نشان داده نمی‌شود. من واقعا نمی‌دانم که واکنشم در صورت رسیدن به گل چه خواهد بود.

او با تمجید از لیونل مسی گفت: هیچ دفاعی نیست که بتواند او را مهار کند. من یک بار دیگر نیز گفته‌ام که او در این ماه‌ها بی‌اندازه عالی و غیر قابل مهار بوده است. تلاش می‌کنیم که اجازه ندهیم توپ در شرایط مناسبی به او رسیده و همواره نزدیک به او حرکت کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )