سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت تیمش در دیدار با رئال مادرید شایسته کسب پیروزی بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال یوونتوس سه شنبه شب موفق شد در ورزشگاه تورین با نتیجه ۲ بر یک از سد رئال مادرید بگذرد. دیدار برگشت این دو تیم در مرحله نیمه نهایی هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار خواهد شد.

«ماسیمیلیانو آلگری» در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: نسبت به نتیجه‎ای که بازیکنانم کسب کردند خوشحالم. این پاداش مناسبی بود برای آنچه آنها سزاوارش بودند. رسیدن به مرحله نیمه نهایی و بازی با رئال مادرید کار ساده‌ای نیست.

سرمربی یووه افزود: ما با فشار زیادی بازی کردیم و کمتر اجازه دادیم رئال مادرید صاحب موقعیت شود. می‎توانستیم عملکردی حتی بهتر از این داشته باشیم. حیف شد موقعیت فرناندو یورنته گل نشد. با این حال خوشحالیم که رئال مادرید را بردیم. اکنون یک هفته فرصت داریم تا خودمان را برای بازی برگشت آماده کنیم.

آلگری در این بازی ابتدا تیم یووه را با ترکیب ۲-۱-۳-۴ به زمین فرستاد اما پس از آن به ۲-۵-۳ تغییر سبک داد.

وقتی خبرنگاران از آلگری پرسیدند در بازی برگشت نیمه نهایی با چه شیوه‎ای تیم خود را به زمین می‌فرستد، وی گفت: شما خیلی سوال می‌پرسید. بازی تازه تمام شده است. فکر می‎کنم امشب بازیکنان تیمم با چهار مدافع عملکرد خیلی خوبی داشتند، البته بیرون بودن آندره‌آ بارزاگلی کار ساده‎ای نبود. من می‎بایست انتخاب می‎کردم و برای همین در اواسط نیمه دوم وی را به زمین فرستادم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.