سرمربی بیانکونری با تمجید از عملکرد شاگردانش برابر کهکشانی‌ها به آنها هشدار داد که در بازی برگشت کار دشواری دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری در پی پیروزی ۲ بر یک خانگی شاگردانش مقابل رئال‌مادرید در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری گفت: دوست دارم بگویم از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. بازی به لحاظ فنی فوق‌العاده بود هرچند به نظرم می‌توانستیم بهتر هم کار کنیم. تمامی بازیکنان ما درگیر بازی بودند و هم در کارهای دفاعی و هم در کارهای هجومی شرکت داشتند. استفانو استورارو تنها سه ماه است که به یوونتوس آمده و در این مدت پیشرفت قابل‌توجهی کرده است و این برای باشگاه هم مزیتی به شمار می‌رود.

وی افزود: اگر ما می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم باید در مادرید دست به شاهکار بزنیم. به هر حال ما پایه صعود به دور بعد را فراهم کردیم. بازیکنان من در این دیدار شخصیت بالا، تلاش و عزم راسخ خود را برابر رئال‌ مادرید به معرض نمایش گذاشتند. روبرتو پریرا هم که در  دقیقه ۸۶ به جای توس به بازی آمد سرعت بالایی دارد و در صورت نیاز به او در دسترس‌مان است ولی حضور آرتورو ویدال در میانه میدان به من تضمین بیشتری می‌دهد و رئالی را به دردسر می‌اندازد  و باعث می‌شود تا آنها در عرض به کار خود ادامه بدهند.

سرمربی ۴۷ ساله بانوی پیر تصریح کرد: نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد نشان می‌دهد که ما در سرازیری قرار گرفته‌ایم ولی گرفتن نتیجه در بازی برگشت آن هم در مادرید کار آسانی نیست. ما باید بدانیم که نتیجه بازی برگشت چقدر مهم است. نمایش فوق‌العاده‌ای بود و حالا قهرمانی‌مان در سری A را با این پیروزی جشن می‌گیریم. ما این فصل فوتبال خوبی را از خود ارائه دادیم و مایلم بگویم که نشانه‌هایی از خود بروز دادیم که ما تیم برتری نسبت به رئال‌مادرید هستیم.

آلگری در پایان خاطرنشان کرد: حالا خودمان را برای بازی برگشت آماده می‌کنیم و می‌دانیم که باید بازی بهتری را به نمایش بگذاریم. اگر اوضاع به خوبی پیش برود امیدوارم پل پوگبا بتواند در بازی‌ شنبه‌مان دقایقی بازی کند چون نمی‌توانم بدون اینکه بازی کرده باشد او را به مادرید ببرم. ما چهارشنبه هفته بعد باید مقابل رئال‌مادریدِ فوق‌العاده قرار بگیریم. ما در مادرید یا باید موفق به گلزنی شویم یا اینکه شرایط را برای گلزنی رئال سخت کنیم تا با رزرو جایگاهی در دیدار فینال به تورین بازگردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.