تک بازی فینال لیگ دسته یک فوتبال ایران روز جمعه بین دو تیم فولادنوین و سیاه جامگان در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دیدار فینال لیگ دسته یک فوتبال ایران بین تیم‌های نخست گروه های «الف» و «ب»، روز جمعه ساعت ۱۸ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود. دو تیم فولاد نوین اهواز و سیاه جامگان مشهد که پیش از این صعود خود به لیگ برتر را مسجل کرده‌اند، به منظور تعیین قهرمان مسابقات دسته یک به مصاف هم می روند.

فولاد نوین اهواز با هدایت سید کورش موسوی در حالی سال نخست خود در دسته یک را تجربه می کرد که این مسابقات را با قدرت آغاز کرد و تا هفته آخر هم به روند مثبت خود ادامه داد. این تیم در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت ها به عنوان تیم نخست از گروه «الف» به مسابقات لیگ برتر فوتبال صعود کرد.

سیاه جامگان ابومسلم مشهد که در فصل ۹۳-۹۲ با رسیدن به مرحله پلی آف لیگ دسته یک و مغلوب شدن در مقابل پیکان از رسیدن به لیگ برتر جا مانده بودند، سال ۹۳ فصل را بهتر آغاز کردند. شاگردان رضا مهاجری که از این اتفاق ناامید نشده بودند، لیگ دسته یک فصل ۹۳-۹۴ را با جدیت بیشتری پیگیری کردند و در هفته آخر رقابت ها در حالی که چند تیم دیگر هم شانس صعود مستقیم داشتند، بالاتر از همه تیم های گروه «ب» به لیگ برتر راه یافتند.

هفته گذشته با حضور نمایندگان این دو تیم در سازمان لیگ فوتبال قرعه کشی برای انتخاب میزبان برگزار و در نهایت فولاد نوین میزبان فینال لیگ دسته یک شناخته شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.