سرمربی ۵۷ ساله رئال مادرید در گفت‌وگوی خبری پس از بازی دیشب از اطمینان خود مبنی بر جبران در دیدار بازگشت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیشب رئالی‌ها مقابل تیمی که در ۳۴ بازی سری‌‌آ تنها ۱۹ گل خورد، حرف خاصی برای گفتن نداشت. پس از این دیدار، کارلو آنچلوتی سرمربی ۵۷ ساله و ایتالیایی رئال مادرید، از ناراحتی خود از فرصت از دست رفته گفت. او همچنین تاکید بر جبران در دیدار بازگشت کرد.

آنچلوتی گفت: اعتقاد دارم که در این بازی می‌توانستیم بهتر از این باشیم. می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. البته بسیار کوشیدیم. خیلی دنبال موقعیت گل بودیم اما خب نشد. در برخی لحظاتِ بازی بسیار خوب ظاهر شدیم اما در سایر موارد نه!

این هافبک سابق فوتبال تاکید کرد: ما ثبات و استحکام خوبی داشتیم. البته قدری هم بدشانس بودیم، مثلا در این رابطه می‌توانم اشاره کنم که جیمز توپ فوق‌العاده‌ای را به تیرک کوبید که می‌توانست به گل زیبایی بدل شود؛ شلیک مارسلو در جریان ضد‌حمله نیست موقعیت خوبی بود که فوت شد. ما خوشحال نیستیم اما مطمئن‌ هستیم که می‌توانیم در بازی برگشت، نتیجه را عوض کنیم.

او ادامه داد: شروع خوبی نداشتیم، فرصت‌ها را بر باد دادیم. اما پس از ۱۵ دقیقه، قدری بهتر ظاهر شدیم، هنگامی که توانستیم کنترل بهتری بر بازی داشته باشیم. کریستیانو از موقعیتش بهتر استفاده کرد در حالی که جیمز آن را بر باد داد.

آنچلوتی در انتها اظهار داشت: ما در پاس دادن خوب عمل نکردیم. اما در بازی بازگشت به خوبی می‌توانیم از کسب نتیجه برآییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.