سرمربی ۴۸ ساله یوونتوس در گفت‌وگوی خبری پس از بازی دیشب برابر رئال‌مادرید، بر تحت فشار بودن حریف تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم یوونتوس که پس از ۱۲ سال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود، توانست در دیداری خانگی با نتیجه دو به یک بر حریف قدر خود یعنی رئال‌مادرید پیروز شود. البته کار این تیم تمام نشده است و باید هفته آینده در جهنم سانتیاگو برنابئو نیز به میدان رود، اما تا همین‌جا، موفقیتش ستودنی است.

پس از بازی دیشب، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس عملکرد بازیکنانش را ستود و خوشحالی خود را به رغم آن‌که دو فرصت خوب را تیمش در نیمه دوم از دست داد، اعلام کرد.

این سرمربی ایتالیایی در نشست خبری گفت: من واقعاً از عملکرد بازیکنانم خوشحالم. آنان به علت نمایش بی‌نقص خود شایسته تقدیر هستند. این بازی ساده نبود. بازیکنانم با شدت فو‌ق‌العاده‌ای بازی کردند تا آن‌جا که اجازه ندادند رئالی‌ها نفس بکشند. باید به نشانه احترام، دستم را بر روی سینه‌ام بگذارم.

آلگری که خود هرگز بازیکن نا‌م‌آوری نبوده است، گفت: متاسفانه نتوانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم. چنان‌که دیدید، دو فرصت طلایی را از دست دادیم. اما بسیار خوب دفاع کردیم. چهار دفاع من عملکرد خارق‌العاده‌ای داشتند.

آلگری که تیمش در ۱۱ بازی این فصل از لیگ قهرمانان تنها شش گل دریافت کرده است، چهارشنبه شب هفته آینده در پایتخت اسپانیا میهمان سفید‌پوشان‌مادریدی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.