مدیر تیم فوتبال المپیک ایران می‌گوید وینگادا با آن نتایجی که کسب کرد، ماهیانه ۹۹ میلیون می‌گرفت در حالی که جمع پرداختی‌ها به تمام اعضای کادر فنی حال حاضر المپیک ماهی ۴۲ میلیون تومان است.

حبیب کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا به مباحث مطرح شده در مورد محمد مایلی کهن، مبنی بر قطع همکاری با تیم ملی المپیک فوتبال ایران، میزان پرداختی‌ها به کادر فنی این تیم و نیز قرارداد نداشتن این کادر، اردوهای پیش روی تیم ملی فوتبال المپیک ایران و نیز آینده کاری اعضای این تیم اشاره کرد که در ادامه صحبت‌های او را می‌خوانید.

* خبری مبنی بر قطع همکاری محمد مایلی کهن با تیم ملی المپیک فوتبال ایران رسانه‌ای شد. آیا چنین مساله‌ای صحت دارد و دیگر قرار نیست که او کارش را با این تیم ادامه دهد؟

جلسه‌ای را امروز با حضور محمد خاکپور و محمد مایلی کهن برگزار خواهیم کرد تا در مورد آینده کاری با تیم ملی المپیک و نیز مباحث مربوط به قراردادی که تا پایان مرحله مقدماتی بود، صحبت کنیم و در پایان این جلسه همه چیز مشخص خواهد شد تا پایان مرحله مقدماتی قراردادی تنظیم نشد و پولی نیز به کادر فنی پرداخت نشد.

* قرار نیست اعضای کادر فنی قرارداد خود را با تیم ملی فوتبال المپیک امضا کنند و به آن‌ها پرداختی انجام شود؟

به تازگی در قراردادی که فدراسیون فوتبال برای کادر فنی تنظیم کرده که این مبلغ مد نظر خود آن‌ها بوده است، قرار است چنین مساله‌ای مدنظر قرار گیرد تازه پس از گذشت ۵ ماه قراردادها قرار است تنظیم و مبالغ بسیار بسیار ناچیزی به اعضای کادر فنی پرداخت شود.

* میزان پرداختی‌ها به کادر فنی تیم ملی فوتبال المپیک ایران در این قراردادها چقدر است؟

مبلغی که قرار است به کلیه اعضای کادر فنی تیم ملی المپیک ایران که شامل محمد خاکپور، محمد مایلی کهن، عزیزیان، طباطبایی و حاج‌قاسم است رقمی معادل ۴۲ میلیون تومان در ماه است آن هم برای کادر فنی‌ای که این همه سابقه و تجربه دارد.

* پیش از این وینگادا ماهیانه چه میزان دریافتی از تیم ملی فوتبال المپیک ایران داشت؟

وینگادا با آن نتایجی که کسب کرد، بدون احتساب پول راننده، ماشین، مترجم و بلیت‌هایی که بعضا برای او گرفته می‌شد، ۹۹ میلیون تومان در ماه دریافت می‌کرد و این ظلمی آشکار به تیم ایرانی است که باید به آن رسیدگی جدی شود. اکثر مربیانی که می‌خواهند در سطح بالای فوتبال ایران کار کنند با این ارقام هیچ رغبتی نخواهند داشت. حتی بعضا باشگاه‌های لیگ دسته اول و دوم نیز از کادر فنی تیم ملی فوتبال المپیک دریافتی بیشتری دارند.

* قرارداد کادر فنی تیم فوتبال المپیک ایران در چه مدتی تنظیم شده است؟

قرارداد ما با تیم حاضر تا پایان مرحله مقدماتی بود و قراردادی که هم‌اکنون تنظیم شده است، مربوط به تاریخ ابتدای آذرماه سال ۹۳ تا ۲۹ اسفندماه سال گذشته است. دو روز قبل جلسه‌ای را با کیومرث هاشمی داشتیم و گزارشات تقدیم شد. قرار است در همین زمینه هاشمی نیز با کادر فنی و کفاشیان جلسه‌ای داشته باشند و مباحث مورد نظر در آن جلسه مد نظر قرار گیرد.

* برنامه تیم ملی المپیک فوتبال ایران تا قبل از آغاز مرحله نهایی در قطر به چه صورت است؟

برنامه‌ها مشخص و همه آن‌ها تقدیم شده است تا تداخلی با تیم ملی فوتبال بزرگسالان پیش نیاید و هماهنگی‌های لازم را با سازمان لیگ انجام داده‌ایم. در خرداد و شهریور دو اردو را برگزار خواهیم کرد و اردوی خردادماه همزمان با اردوی تیم ملی بزرگسالان است. در حال حاضر کمپ‌های مختلفی را مد نظر قرار داده‌ایم و مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهیم. پس از اردوی شهریورماه نیز تورنمنت غرب آسیا را خواهیم داشت و بعد از این تورنمنت در آبان و آذرماه نیز اردوهای بلند مدت خود را در دستور کار قرار داده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.