بازیکنان یوونتوس از پیروزی برابر رئال مادرید خوشحال هستند و خود را به فینال برلین نزدیک می داند با این حال تاکید کردند که هنوز چیزی تمام نشده است و باید به تلاششان ادامه دهند.

به گزارش ایسنا، هر چند یوونتوس برابر رئال مادرید نتیجه ای مطمئنی را به دست نیاورده است اما پیروزی برابر تیم بزرگی چون رئال مادرید نتیجه بسیار خوبی برای آنها به شمار می آید و می تواند بازیکنان این تیم را به صعود به فینال امیدوار کند.

بازیکنان یوونتوس بعد از پیروزی برابر رئال مادرید به صعود امیدوار شده اند و براین باورند که تیمشان این شایستگی را دارد که به فینال راه یابد هرچند تاکید کردند که هنوز چیزی تمام نشده است.

بوفون: حتی تساوی نتیجه خوبی بود

جیان لویئجی بوفون سنگربان یوونتوس بعد از بازی گفت: مهم ترین چیزی که در دیدار امشب ثابت کردیم این بود که یوونتوس این توانایی را دارد که در لیگ قهرمانان اروپا رقابت کند و به مراحل بالا راه یابد. براین باورم که حتی تساوی یک بر یک هم برای یوونتوس نتیجه خوبی بود.

او ادامه داد: این دیدار شبیه به مسابقه بوکس بود. هر دو تیم توانستند ضربات را به هم وارد کنند. انتظار دارم که بازی برگشت نیز همینطور باشد. رئال مادرید تیم بزرگی است و روی کاغذ بهتر از ما هستند. انگیزه و شور و هیجان ما برای پیروزی در این دیدار بیشتر از رئال بود و همین باعث شد تا در نهایت پیروز بازی باشیم. چیز جالبی که در فوتبال وجود دارد این است که تیم قوی تر همیشه پیروز نمی شود.

موراتا: چیزی تمام نشده است

موراتا مهاجم یوونتوس زننده یکی ازگل های این تیم بود. او که فصل قبل برای رئال مادرید بازی می کرد توانست در دیدار برابر تیم سابق خود بازی خوبی را به نمایش گذارد. این ستاره جوان بعد از بازی اینگونه واکنش نشان داد: هنوز چیزی تمام نشده است و نباید زیاد خوشحال باشیم. شب باشکوهی بود نه به این خاطر که توانستم گلزنی کنم بلکه به این خاطر که توانستیم برابر حریف خود به پیروزی برسیم. نباید فکر کنیم که ماموریت ما به پایان رسیده است چرا که هنوز دیدار برگشت باقی مانده است و برنده را دو دیدار مشخص می کند.

او ادامه داد: برای صعود به دور بعد باید در دیدار برگشت بدون نقص بازی کنیم. براین باورم که رئال بهترین و قوی ترین تیم کنونی جهان است. در رئال دوستان زیادی دارم اما من بازیکن یوونتوس هستم و باید برابر این تیم نهایت تلاش خود را به کار می گرفتم. وقتی به یوونتوس آمدم هدف نخستم این بود که با این تیم حداقل به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابم. الان به هدف خود رسیده ام و چه دلیلی دارد تا این راه را تا آخر کامل نکنم؟

آرتورو ویدال: به فینال نزدیک شده ایم

این ستاره شیلیایی هم از پیروزی تیمش خوشحال است و امیدوار است که حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. او گفت: برابر تیم بزرگی به میدان رفتیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم پیروز شویم اما هنوز چیزی تمام نشده است و باید ۹۰ دقیقه دیگر در سانتیاگو برنابئو به میدان رویم. یک نیمه نهایی دیگر باقی مانده است. الان یوونتوس به فینال نزدیک تر است و باید گام بعدی را نیز محکم برداریم. به رویای خود که حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا است فکر می کنیم. براین باورم که یوونتوس به فینال برلین نزدیک شده است.

آندرا پیرلو: چرا به فینال صعود نکنیم؟

ستاره یوونتوس در میانه میدان پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر رئال مادرید اینگونه سخن گفت: بله این یوونتوس است که توانست برابر رئال مادرید به پیروزی برسد و الان به فینال نزدیک شده است. تلاش کردیم تا در این دیدار سبک همیشگی خود را به نمایش گذاریم و توانستیم به پیروزی برسیم. باید در دیدار برگشت نیز به همین روند ادامه دهیم.

پیرلو درباره این سوال که آیا تیمش به فینال برلین نزدیک است گفت: این رویای ما است و امیدوارم که برآورده شود. بازی خوبی را برابر تیم بزرگ رئال مادرید به نمایش گذاشتیم و با این پیروزی به صعود امیدوار شده ایم. امیدوارم که یوونتوس تیمی باشد که به فینال راه یابد.

ستاره سابق میلان درباره این سوال که آیا درصورت قهرمانی با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا از این تیم جدا خواهد شد پاسخ داد: هنوز زود است به این سوال پاسخ بدهم. اجازه بدهید به فینال راه یابیم بعد از آن صحبت خواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.